از لیمو خشک عمده استفاده کنید تا در شب های امتحان بیدار بمانید

لیمو خشک عمده شکل خاص خود را دارد و می توان از آن به طور مستقل استفاده کرد؛ همچنین، بسته به جایی که قرار است از آنها استفاده کنید، می توان از انواع دیگر لیمو برای پخت و پز، تهیه لیموناد، ترکیب غذاهای شیرین مانند دسرها و موارد دیگر استفاده کرد.

بسته به در دسترس بودن در منطقه شما، مهم است که قبل از خرید آنها کیفیت آنها را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که فقط بهترین ارزش را برای پول خود دریافت می کنید.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد که در آینده از کدام نوع لیمو استفاده کنید.

یکی از انواع مختلف لیمو، فینو است که در جنوب شرقی اسپانیا کشت می شود. این در واقع گسترده ترین رقم لیمو و مهمترین رقم لیمو در اسپانیا است.

لیموهای فینو دارای پوست نازکی با خمیر بسیار آبدار هستند که ماهیت اسیدی خود را به نمایش می گذارند.

لیمو فینو از مناطق Vega Alta of Segura در Segura می آید. آنها یک نوع زودرس لیمو هستند که از اواسط سپتامبر تا اواسط آوریل شروع می شود.

لیمو فینو به عنوان دارو و آشپزی استفاده می شده است. آنها همچنین در هک های خانگی استفاده می شوند زیرا لیموها می توانند بوی بد یخچال را از بین ببرند.

درختان لیمو لیمو ورنا بسیار سرزنده و دارای خارهای کمی هستند و به عادت رو به بالا رشد می کنند. آنها همچنین تعداد زیادی لیمو تولید می کنند.

لیمو ورنا دومین رقم پرکاربرد لیمو در اسپانیا است. جدای از آن، لیمو ورنا نیز در برخی از مناطق ایتالیا کشت می شود.

این نوع لیمو معمولا از فوریه تا جولای می رسد. درخت لیمو ورنا یک میوه لیمویی بزرگ و زرد با تعداد کمی دانه در آن تولید می کند. پالپ ها نیز بسیار آبدار هستند، اما پوست آن دارای بافت خشن و ضخیم است