مصرف مداوم زردآلو خشک 1401 موجب علاقه کودکان به ورزش می شود

زردآلو خشک ملکه واقعی میوه های خشک است. زردآلو خشک 1401 دارای ترکیبی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی، طعم عالی و تأثیر مفیدی بر بدن دارد. درباره مزایا، ویژگی های استفاده و توصیه های پزشکان در مقاله امروز بیشتر بخوانید.پ

زردآلو خشک میوه درخت زردآلو است که به دو نیم شده و بدون هسته خشک می شود. در چین، این میوه ها قبلاً چهار هزار سال پیش رشد کرده بودند.

از آنجایی که خشک کردن مقرون به صرفه ترین راه برای طولانی کردن مدت نگهداری بود، میوه ها در آفتاب خشک شدند.

حتی در آن زمان، مردم از فواید زردآلو خشک اطلاع داشتند و از آن نه تنها به عنوان دسر، بلکه برای پیشگیری از بیماری های مختلف نیز استفاده می کردند.

از جمله شامل این محصول در رژیم غذایی روزانه ملوانانی است که در طول سفرهای طولانی از اسکوربوت رنج می بردند. زردآلو خشک در اواسط هزاره گذشته به اروپا آمد و خیلی سریع محبوب شد.

زردآلو

زردآلو خشک یا زردآلو؟ تفاوت در چیست؟ هر دو محصول زردآلو خشک هستند. اما هنوز بین آنها تفاوت وجود دارد. در مرحله اول، زردآلو به طور کامل، همراه با یک استخوان، و اغلب روی یک درخت خشک می شود.

دوم اینکه سفت تر است. به عنوان یک قاعده، زردآلو در تهیه کمپوت، جوشانده، جوش و سایر نوشیدنی ها استفاده می شود. در فرآیند پخت نه تنها مواد مفیدی را در آب آزاد می کند، بلکه نرم می شود.

مانند هر میوه خشک دیگری، زردآلو خشک نیز یک محصول نسبتاً پر کالری است، بنابراین افرادی که رژیم غذایی دارند باید آن را در حد اعتدال مصرف کنند. اما در عین حال، نباید زردآلو خشک را به طور کامل رها کنید زیرا حاوی مواد مفید زیادی است.

علاوه بر این، زردآلو خشک حاوی اسیدهای آمینه ضروری، اسیدهای چرب، استرول ها و سایر مواد مغذی است. در عین حال، حاوی چربی های ترانس، کلسترول، کافئین، الکل و سایر اجزایی که تأثیر منفی بر بدن دارند، نیست.