برگه قیسی موجب رفلاکس معده در نوجوانان می شود

در حقیقت برگه قیسی حاوی بسیاری از مواد مغذی برای سلامت انسان، به ویژه در زنان باردار است. برگه قیسی می تواند باعث رشد سیستم عصبی جنین شود و از زایمان زودرس جلوگیری کند.

برگه قیسی حاوی آهن است که می تواند به بهبود سلامت خون و جلوگیری از کم خونی در زنان باردار کمک کند. حجم خون زن در دوران بارداری 50 درصد افزایش می یابد.

این بدان معناست که او در رژیم غذایی خود به آهن بیشتری نیاز دارد. بارداری و شیردهی ممکن است باعث تغییرات متابولیک در بدن شود.

فعالیت بدنی کم یا رژیم غذایی نامتعادل اغلب می تواند منجر به یبوست شود. نوشیدن آب کافی و خوردن غذاهای غنی از فیبر مانند برگه قیسی می تواند مشکلات گوارشی را کاهش دهد.

بسیاری از زنان باردار در دوران بارداری کم خونی و سایر مشکلات سلامتی را تجربه می کنند. مصرف برگه قیسی می تواند به رفع چنین شرایطی کمک کند.

برگه

برگه قیسی سرشار از ویتامین C است که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی، آسم، سل و برونشیت مفید است.

مطالعات نشان می دهد که مواد مغذی مفید برگه قیسی در درمان و پیشگیری از برخی بیماری های کبدی موثر است. مانند بیماری کبد چرب (FLD) با افزایش فعالیت کبد. اثرات برگه قیسی در دفع سریعتر مواد زائد از بدن به عملکرد سم زدایی کبد کمک می کند.

برگه قیسی نیز از میوه های خشک زردآلو است. تنها تفاوت آن با برگه قیسی معمولی در نوع فرآیند خشک کردن است. برگه قیسی معمولی را معمولاً در دستگاه‌های خشک‌کن صنعتی و در مجاورت دی اکسید گوگرد (برای حفظ بافت و رنگ طلایی آن) خشک می‌کنند.

اما برگه قیسی در نور مستقیم خورشید در مدت زمان طولانی تری خشک می شود. طبق مطالعات، نور مستقیم خورشید بر کیفیت و خواص برگه قیسی تأثیر منفی نمی گذارد.

خواص و مواد مغذی آن (مانند ویتامین های محلول در آب) در برگه قیسی بهتر حفظ می شود. به طور کلی، برگه قیسی و معمولی خشک شده از نظر خواص و فواید سلامتی مشابه هستند.