استفاده از روغن بادام شیرین اصل خیارشور را مدت طولانی ترد و تازه نگه می دارد

از میان روغن‌های گیاهی که می‌توانند برای پوست، مو و ناخن‌های شما معجزه کنند روغن بادام شیرین اصل یکی از در دسترس‌ترین و لذت‌بخش‌ترین روغن‌ها برای استفاده است.

به طور کامل برای مراقبت از شکننده ترین و غیر قابل تحمل ترین پوست نشان داده شده است، ما همه چیز را در مورد نحوه استفاده روزانه از آن در روتین زیبایی خود به شما می گوییم.

دارایی های مخفی و فواید روغن بادام شیرین:

قدرت های فوق العاده روغن بادام شیرین در واقع به دلیل محتوای بالای ویتامین A، ویتامین E و تا حدی ویتامین D است.

در واقع ویتامین A موجود در روغن بادام شیرین باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود. بنابراین تمام لطافت خود را به پوست های خشک و شکننده که در طول روز احساس سفت شدن دارند باز می گرداند.

ویتامین E ترمیم سلولی را تسریع می کند و بنابراین به روغن بادام شیرین قدرت بازسازی و ترمیم می دهد که برای پوست های کمی بالغ تر لذت بخش است.

روغن

در نهایت ویتامین D، خوب این همان چیزی است که اشعه خورشید را تقویت می کند: خلق و خوی خوب و چهره درخشان تضمین شده است.

روغن نباتی بادام شیرین همچنین سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع (امگا 9) است. همانطور که هست زیاد با شما صحبت نمی کند ما موافقیم.

در واقع این اسیدهای چرب امکان بازیابی لایه هیدرولیپیدی پوست را فراهم می کنند. بنابراین روغن بادام شیرین لایه ای را که از پوست محافظت می کند بازسازی می کند و آن را در برابر تهاجمات خارجی غیرقابل نفوذ می کند. همچنین حاوی امگا 6 است که مانند امگا 9 یک اسید چرب ضروری است که پوست خشک را تغذیه می کند.

بنابراین روغن بادام شیرین به محافظت از پوست شما در برابر خشکی و در نتیجه جلوگیری از ناراحتی های مرتبط با خشکی پوست (خارش، سفتی، قرمزی و غیره) کمک می کند.

نرم کننده، نرم کننده، نرم کننده و تقویت کننده، روغن بادام شیرین متحد یک پوست ابریشمی و بسیار نرم است. همه چیز را در زیر به شما می گوییم تا بدانید چگونه از آن برای پوست خشک، حساس و شکننده خود استفاده کنید.