استفاده از کیوی روز به عنوان جرم گیری قوی برای سماور

حدود 60 نوع کیوی روز وجود دارد. کیوی فازی معمولا فروخته می شود. سایر انواع محبوب عبارتند از کیوی طلایی، انگور فرنگی تخم مرغ چینی و کیوی مقاوم.
سعی کنید روش های دیگر را نیز آزمایش کنید. با غذا گزینه ها نامحدود است، اما قبل از انجام این کار چیز دیگری در مورد کیوی وجود دارد که باید بدانید.

برای اکثر مردم خوردن کیوی سالم است. اما اگر به لاتکس حساسیت دارید، باید مراقب باشید. آلرژی به لاتکس شرایطی است که در آن فرد به پروتئین های خاصی که در شیره درخت لاستیک برزیلی وجود دارد حساسیت دارد.

کیوی حاوی پروتئین های مشابه است. از این رو، هنگامی که آنها را مصرف می کنید، ممکن است یک واکنش متقاطع را تجربه کنید. علائم شامل بثورات پوستی، خارش، سرگیجه، غش، اسهال، و تورم لب و زبان است.

اگر این حساسیت را ندارید جای نگرانی نیست. می توانید از خوبی میوه لذت ببرید. خوردن یک تا سه عدد کیوی در روز باید کافی باشد.

کیوی

شربت میوه کیوی یک میان وعده یخ زده سالم و یکی از بهترین دسرهای تابستانی است که می توانید بخورید. تهیه این خوراکی با طراوت در خانه بسیار آسان است.

تنها چیزی که نیاز دارید دو ماده است کیوی و عسل (یا هر یک از شیرین کننده های مورد علاقه شما). بر روی اینفوگرافیک زیر کلیک کنید تا سوربت کیوی خوشمزه را در آشپزخانه خود درست کنید.

میوه‌های کیوی در اصل چینی هستند و می‌توان آن را در بسیاری از دسرها و اسموتی‌ها گنجاند. این میوه های خوشمزه به دلیل داشتن بافت خامه ای و طعم شیرین ترش، افزودنی فوق العاده برای هر رژیم غذایی ایجاد می کنند.

فواید میوه کیوی را می توان به آنتی اکسیدان ها، فیبر، ویتامین های C و E، کلسیم، فسفر و پتاسیم آن نسبت داد. این میوه ممکن است به مدیریت آسم یا دیابت و بهبود سلامت روده و قلب کمک کند. با این حال ممکن است در افراد خاصی به ویژه آنهایی که به لاتکس آلرژی دارند آلرژی ایجاد کند.