با ریختن سرکه کوچک در غذا تندی آن را کاهش دهید

تحقیقات همچنین نشان می دهد که سرکه کوچک ممکن است سطح قند خون را در افراد مبتلا به دیابت کاهش دهد و به بهبود حساسیت به انسولین تا 34٪ کمک کند.

اثرات کاهش دهنده قند خون سرکه زمانی که همراه با وعده های غذایی مصرف شود قوی ترین ظاهر می شود.

سرکه نارگیل ممکن است فوایدی مشابه سایر انواع سرکه داشته باشد. با این حال، هیچ مطالعه‌ای به اثرات مستقیم این نوع سرکه بر سطح قند خون یا خطر ابتلا به دیابت توجه نکرده است. بنابراین تحقیقات بیشتری برای تایید این اثرات مورد نیاز است.

سرکه نارگیل حاوی اسید استیک است، ترکیبی که ممکن است به کاهش سطح قند خون و بهبود حساسیت به انسولین کمک کند.

با این حال هیچ مطالعه ای به طور خاص در مورد سرکه نارگیل وجود ندارد. بنابراین تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

سرکه نارگیل همچنین ممکن است به کاهش وزن ناخواسته کمک کند.

این نه تنها بدون کالری است بلکه حاوی اسید استیک است ترکیبی که نشان داده شده است به کاهش گرسنگی کمک می کند و به شما کمک می کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید.

چندین مطالعه حیوانی اسید استیک را با کاهش اشتها مرتبط می‌دانند. این ترکیب همچنین ممکن است به خاموش کردن ژن‌های ذخیره‌سازی چربی و روشن کردن ژن‌های چربی‌سوز کمک کند.

سرکه

علاوه بر این تحقیقات روی انسان‌ها گزارش می‌دهد که داشتن سرکه همراه با وعده‌های غذایی به شما کمک می‌کند برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

در یک مطالعه افرادی که به یک وعده غذایی سرکه اضافه کردند، در بقیه روز تا 275 کالری کمتر در مقایسه با افرادی که سرکه اضافه نکردند، دریافت کردند.

یک مطالعه کوچک بیشتر گزارش می دهد که مصرف سرکه همراه با وعده های غذایی ممکن است سرعت تخلیه معده شما را کاهش دهد که به طور بالقوه منجر به افزایش احساس سیری می شود.

در یک مطالعه 12 هفته ای،شرکت کنندگانی که 1-2 قاشق غذاخوری (15-30 میلی لیتر) سرکه در روز مصرف می کردند تا 3.7 پوند (1.7 کیلوگرم) وزن کم کردند و تا 0.9٪ چربی بدن خود را کاهش دادند. در مقایسه شرکت کنندگان در گروه کنترل 0.9 پوند (0.4 کیلوگرم) اضافه کردند.

مطالعات خاص در مورد سرکه نارگیل وجود ندارد. با این حال از آنجایی که حاوی ترکیب فعال مشابه سایر انواع سرکه است ممکن است به همان روش عمل کند. گفتنی است برای تایید این موضوع به تحقیقات بیشتری نیاز است.

سرکه نارگیل حاوی اسید استیک است ترکیبی که با کاهش گرسنگی، افزایش احساس سیری و وزن و کاهش چربی بدن مرتبط است.