با کشمش صراف زاده در یک هفته بیست کیلو کاهش وزن داشته باشید

در حقیقت کشمش صراف زاده به دلیل وجود کاتچین فواید ضد سرطانی دارد. کاتچین ها دارای ترکیبات پلی فنلی هستند که دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند.

به کنترل BP شما کمک می کند: استرس و عادات غذایی ما می تواند منجر به نوسانات فشار خون ما شود. و این نشانه خوبی نیست. اما خدا را شکر کشمش برای این هم راه حل دارد.

فواید کشمش برای سلامتی:

کشمش دارای محتوای پتاسیم بالایی است و پتاسیم یک گشادکننده عروق طبیعی است که رگ‌های خونی ما را شل می‌کند، گردش خون را بهبود می‌بخشد و در نتیجه فشار خون بالا را تسکین می‌دهد.

همچنین فیبر غذایی موجود در کشمش، سفتی رگ‌های خونی را کاهش می‌دهد و فشار خون را بهبود می‌بخشد که به نوبه خود خطر ابتلا به فشار خون را کاهش می‌دهد.

کشمش همچنین ایمنی را تقویت می کند: به لطف کووید-19، ایمنی در زندگی همه اهمیت زیادی پیدا کرده است.

کشمش

وقتی صحبت از کشمش می شود، دارای مواد مغذی ضروری مانند ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین ترکیبات دیگر مانند آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها است.

همه اینها به مبارزه با رادیکال های آزاد در سیستم ما، تثبیت آنها و جلوگیری از آسیب اکسیداتیو به سلول های ما از جمله گلبول های سفید خون که ستون فقرات سیستم ایمنی بدن ما را تشکیل می دهند، کمک می کند.

کشمش همچنین دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی است که به کاهش خطر ابتلا به عفونت های مختلف کمک می کند.

به مهار اختلالات ضد التهابی مانند آرتریت کمک می کند: کشمش برای تسکین درد ناشی از مشکلات التهابی مانند آرتریت و نقرس مفید است. این به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها است.

آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C و پلی‌فنول‌ها ماهیت ضدالتهابی دارند که درد و التهاب مرتبط با نقرس و آرتریت را تسکین می‌دهند.

به شما کمک می کند بهتر بخوابید: به دلایل متعدد، کمبود خواب آرام می تواند سلامت روحی و جسمی شما را از بین ببرد.