تامین کنندگان زغال پسته در کرمان

ممکن است شما با نگرانی جهانی که در مورد آلودگی آب و هوا ناشی از صنایع وجود دارد، خصوصاً یونهای فلزی سنگین که توسط صنایع تولید شده و در آب آزاد می شوند، روبرو شده باشید. دانشمندان محیط زیست سال ها است که به مؤثر ترین راه های حداقل برای کاهش آلودگی فکر می کنند. یکی از مواد اصلی مورد استفاده در این کار کربن فعال شده یا همان زغال پسته کرمان است. مجموعه ما یکی از برترین تامین کنندگان این ماده است.

تامین کنندگان زغال پسته در کرمان

کاربرد زغال پسته چیست؟

کاربرد زغال پسته چیست؟ کربن فعال یا همان زغال به گروهی از مواد با سطح ویژه خاص، ساختار متخلخل و توانایی جذب گازهای شیمیایی و مایعات گفته می شود. کربن فعال ثابت شده است که در از بین بردن ترکیبات آلی از هوا و آب بسیار مؤثر است و در نتیجه، به یک ماده جاذب یا فیلتر شناخته شده در تصفیه فاضلاب و تصفیه گاز (از جمله فیلتر گازهای خروجی) تبدیل شده است.

کاربرد زغال پسته:
این محصول یک ماده بسیار مفید با کاربردهای بی شمار است: در صنعت آب برای از بین بردن طعم، بو یا رنگ ناخواسته ناخواسته از پسماندهای آب کارخانه ها. در پالایشگاه های گازی، در فرآیند شیرین سازی گاز؛ در صنعت پتروشیمی و پالایشگاه های نفت، برای تصفیه داروهای دارویی و همچنین روغن های خوراکی و صنعتی، در راه حل های بازیافت و مواد شیمیایی و در مصارف زغالی خانگی

سالهاست که زغال سنگ رایج ترین ماده ای است که برای تولید کربن فعال استفاده می شود، اما اخیراً و به دلیل نگرانی های زیست محیطی و همچنین هزینه بسیار بالای این ماده، دانشمندان فکر می کردند زغال سنگ را با پوسته نارگیل، چوب، پوسته گردو و از همه مهمتر پوسته پسته جایگزین کنند. سایر مواد آلی مشابه که در غیر این صورت به عنوان زباله تلقی می شوند و معمولاً بازیافت نمی شوند.

از آنجا که آجیل ها و به طور خاص، پسته، در ایران بسیار زیاد است، پوسته های آنها با هزینه کمتری قابل تهیه است. بنابراین و در نتیجه در دسترس بودن آن، کم هزینه، میزان کم آلودگی ناشی از محیط و قابلیت جذب بالاتر، پوسته های پسته را می توان جایگزینی مناسب برای زغال سنگ یا سایر مواد در تولید کربن فعال دانست.

در یک مطالعه با پشتیبانی از INSF که در دانشگاه کرمان انجام شده است، محققان از پوسته های پسته به عنوان ماده اولیه برای تهیه کربن فعال استفاده کرده اند. برای افزایش ظرفیت جذب بالقوه کربن فعال، تغییراتی از قبیل بی حرکتی گروه اسیدی روی کربن فعال نیز انجام شده است. نتایج به دست آمده فوق العاده است.

فروش بهترین زغال پسته کرمان

فروش بهترین زغال پسته کرمان به دنبال خرید این ماده ارزشمند هستید؟ مجموعه ما اقدام به فروش بهترین زغال پسته کرمان با قیمتی استثنایی نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید انواع زغال با ما تماس بگیرید.