تولیدکنندگان برتر زغال صادراتی در کشور

تولید زغال از در کشور انجام می شود و هر کدام از تولیدکنندگان  زغال را به نحوی پخت زغال را انجام می دهند. اما به طور کلی می توان شیوه تولید زغال را به دو دسته سنتی و روش صنعتی تقسیم کرد. قیمت زغال های صادراتی بستگی به کیفیت، دوام زغال، بدون بو بودن، پرحرارت بودن، روش های تهیه زغال متفاوت می باشد. اکثر زغال های صادراتی از ایران، مربوط به زغال فشرده می باشد و الباقی زغال های تولیدی صرفا مصرف داخل ایران را دارند .

تولیدکنندگان برتر زغال صادراتی در کشور

از کجا زغال خوب و درجه یک با قیمت ارزان تهیه کنیم

از کجا زغال خوب و درجه یک با قیمت ارزان تهیه کنیمیکی از مهمترین ویژگی های زغال خوب و  درجه یک براق بودن آن زغال می باشد.

ویژگی های زغال خوب عبارت است از: 

  • نباید خاموش شود 
  • نباید دود کند
  • نباید گاز و بو داشته باشد 
  • باید پرحرارت با دوام باشد 
  • نباید جرقه داشته باشد 
  • نباید خاکستر فراوان تولید کند. 

زغال را باید مردم از تولیدکننده هایی تهیه کنند که از چوب درختان جنگلی تهیه شده و با کیفیت و بسیار خوب است، همچنین حرارت زغال های کبابی تولید شده بالاست و مدت زمان سوختن طولانی می باشد. 

اولین و بزرگترین کارخانه تولید زغال در ایران

اولین و بزرگترین کارخانه تولید زغال در ایرانکارخانه های بزرگی در ایران به تولید زغال مشغول می باشند که ویژگی یک کارخانه خوب این است که مواد اولیه آن از بهترین مواد های مورد استفاده باشد، تمام دستگاه های آن اتوماتیک و با تکنولوژی روز باشد، کیفیت محصول نهایی آن مورد تایید باشد و بتواند زغالی مرغوب را تولید کند. 

کارخانه های بزرگ تولید زغال در کشور های دیگر به تجارت زغال مشغول اند و ممکن است بعضی از مواد اولیه زغال وارداتی می باشد. 

جدیدترین قیمت زغال کبابی در بازار

جدیدترین قیمت زغال کبابی در بازارخرید زغال کبابی از جمله پرمصرف ترین تولیدات این حوزه به شمار می رود که همین امر باعث تولید انبوه انواع آن در مناطق مختلف کشور شده است. چوب مناسب برای زغال کبابی را باید به دو دسته چوب های جنگلی و باغی اشاره نمود که تولید کنندگان اغلب از چوبهای باغی مانند چوب مرکبات، پسته، بادام، آکالیپتوس، انجیر و … استفاده می کنند.

البته هر چقدر میزان رطوبت چوب بالاتر باشد کیفیت زغال کبابی تولیدی نیز بالاتر خواهد بود، همین امر نیز دلیلی بر تولید این نوع زغال با حجم بالا در مناطق شمالی یا استفاده از چوب مرکبات شمال در کورهای استان هایی مانند فارس جهت تولید زغال کبابی شده است.

بنابراین نوع چوب و قیمت فروش هر کیلو از آنها تاثیر مستقیمی بر تعیین قیمت زغال کبابی در بازار دارد که معمولاً در اواخر پاییز و فصل زمستان به علت عرضه انواع چوب مرکبات با حجم بالا به تولید کنندگان زغال، قیمت انواع زغال کبابی کاهش می یابد و خریداران عمده می توانند بهترین نمونه ها را با سود مناسب از نمایندگان پخش یا شرکت های تولیدی خریداری نمایند.

عرضه کننده انواع زغال فشرده چینی

عرضه کننده انواع زغال فشرده چینیانواع زغال فشرده وارداتی از چین با برندهای مختلف توسط نمایندگی های فروش و شرکت های پخش در اختیار فروشندگان عمده قرار می گیرد. در این مطلب چند نمونه از انواع زغال چینی پرفروش و مرغوب را به شما معرفی خواهیم نمود.

بیش از ده سال است که انواع زغال فشرده چینی از طریق واردات به بازار زغال ایران تزریق می شود. این زغال ها که عمدتاً از چوب بامبو و خاک اره تولید می شوند به علت کیفیت در شکل ظاهری و حرارت بالا در هنگام سوختن مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

در ایران انواع زغال فشرده یا همان بریکت وارداتی از چین با برندهای مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که از جمله معروف ترین و شاید محبوب ترین ها می توان به برندهایی مانند تاپس، زغال رکوردس و آپولو اشاره نمود که توسط شرکت های مختلف وارد و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند.

اگر قصد خرید هر یک از برندهای زغال چینی اشاره شده در بالا را دارید مراجعه به نمایندگی های فروش یا شرکت های پخش و توزیع عمده انواع زغال وارداتی بهترین راهکار خواهد بود زیرا تنها از این طریق خواهید توانست ارقام اصلی و درجه یک را تهیه نمایید.