تولید عمده زغال گردو فشرده

زغال های فشرده، محصولاتی هستند که آن ها را با ترکیب کردن چند ماده در داخل کارخانجات تولید می کنند. در این زغال ها نیز از چوب استفاده می شود، اما نه به همان شکل کامل، بلکه خرده چوب در آن ها به کار می رود. زغال گردو فشرده یکی از این محصولات است که برای برافروختن آتش در کباب پزها می توانید از آن استفاده کنید. سازندگان این محصولات، به تولید زغال گردو، در حجم عمده می پردازند و آن را در بازار توزیع می کنند.

تولید عمده زغال گردو فشرده

مقایسه زغال گردو با دیگر زغال ها

مقایسه زغال گردو با دیگر زغال ها برای مقایسه زغال گردو فشرده با دیگر انواع زغال ها، باید بیش از همه به ترکیبات به کار رفته در ساخت آن ها توجه کرد. چرا که تفاوت اصلی میان این مواد همین موضوع است.

زغال های چوب یا معمولی را از شاخه ها و چوب های درختان تولید می کنند. در این روش مقدار زیادی از چوب درختان را در داخل کوره های مخصوصی قرار می دهند و به میزان مشخصی حرارت به آن ها وارد می کنند تا چوب ها خشک و چروکیده و سیاه رنگ شوند.

اما در ساخت زغال گردو، از مقداری پوست گردو به همراه تراشه های چوب و مقداری نیز خرده های زغال استفاده می گردد. این مواد با هم ترکیب شده و با ماشین آلات مخصوصی به زغال تبدیل می گردند. این مواد از نظر کیفیت فرق چندانی با زغال های چوبی ندارند و به خوبی آن ها می سوزند و تولید حرارت می کنند.

به علاوه برای ساخت آن ها هیچ درختی قطع نشده یا به شاخ و برگ آن آسیبی وارد نمی شود. به همین دلیل نیز به شما توصیه می شود که بیشتر از این محصولات استفاده کنید.

شرکت فروش زغال گردو فشرده

شرکت فروش زغال گردو فشرده چینیها برای اولین بار اقدام به ساخت زغالهای مصنوعی در دنیا کردند و ما ایرانیان نیز تا سالها این محصولات را از این کشور وارد می کردیم. اما خوشبختانه تولید کنندگان داخلی توانستند خود به تولید این مواد بپردازند و محصولات تولید شده در کشور را راهی بازار های مصرف نمایند.

کارخانجات سازنده این محصولات، آن ها را بعد از تولید و بسته بندی کردن، از طریق شرکت های پخش و توزیع در سراسر کشور عرضه می کنند. سپس واحد های فروش زغال گردو فشرده، آن ها را به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

امروزه فروشندگان برای رفاه حال مشتریان و عرضه سریعتر این محصولات، دست به فروش اینترنتی و عرضه آنلاین آن ها در فضای مجازی زده اند. به این ترتیب شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید این مواد کنید.