حوله تن پوش هیرو شما را به وزن ایده آل می رساند

در حقیقت حوله تن پوش هیرو به یک هدیه خوب برای هر مناسبتی تبدیل شده اند. امروزه امکان انتخاب حوله تن پوش های متفاوت در اندازه، کیفیت و رنگ وجود دارد.

فروشگاه ها طیف گسترده ای از حوله تن پوش های حمام را از تولید کنندگان مختلف و دسته های قیمتی مختلف ارائه می دهند.

می توانید برای خود یا به عنوان هدیه انتخاب کنید. اما به دلیل تنوع زیاد، انتخاب صحیح دشوارتر می شود. بنابراین مقاله امروز به انتخاب حوله حمام اختصاص دارد.

هنگام انتخاب حوله تن پوش به ویژگی های اصلی آن  اندازه، مواد ساخت و رنگ توجه می شود. اندازه و رنگ از ویژگی های ثانویه حوله است.

ویژگی اصلی مواد است، زیرا کیفیت محصول، عمر مفید آن و همچنین میزان احساس در هنگام تماس حوله تن پوش با پوست انسان به آن بستگی دارد.

علاوه بر اینکه حوله تن پوش های حمامی وجود دارد که مورد بحث قرار خواهد گرفت، حوله های آشپزخانه، صورت، دست، مو و پا نیز وجود دارد.

حوله

در میان خود آنها در اندازه، مواد ساخت و سطح جذب آب متفاوت هستند. کوچکترین حوله ها برای آشپزخانه و صورت هستند.

حوله های آشپزخانه از نظر جنس با حوله های صورت تفاوت دارند. ملحفه های آشپزخانه از کتانی تهیه می شوند که برای پوست صورت چندان خوشایند نیست.

به نوبه خود، حوله های صورت مانند حوله های حمام از مواد نرمی ساخته شده اند که برای پوست انسان خوشایند بوده و رطوبت را به خوبی جذب می کنند.

این حوله تن پوش و دست شامل تری، مخمل، ژاکارد، بامبو و غیره است. برخی از تولیدکنندگان هنوز حوله های کتانی صورت و دست تولید می کنند. رطوبت را به اندازه کافی جذب نمی کنند، اما اثر ماساژ یا لایه برداری دارند.

همچنین ارزش برجسته کردن حوله مو را دارد که با اندازه 50×100 سانتی متر، تراکم پارچه 450-500 گرم در متر مربع و طول شمع 5 میلی متر مشخص می شود.

بنابراین هنگام رفتن به حمام، نه تنها یک حوله تن پوش، بلکه یک حوله برای مو و صورت نیز لازم است.