خانمی با لوبیا قرمز کپسولی در خانه رژلب می سازد

لوبیا قرمز کپسولی ممکن است از طرق مختلف به محافظت در برابر سرطان کمک کند. لوبیا قرمز به عنوان یک غذای پر فیبر می تواند.

کمک به پیشگیری از سرطان سینه مطالعه ای در سال 2016 که توسط محققان هاروارد رهبری شد و در مجله منتشر شد.
پزشکان اطفال دریافتند که زنانی که رژیم غذایی غنی از فیبر در دوران نوجوانی و اوایل بزرگسالی مصرف می کنند ممکن است
خطر ابتلا به سرطان سینه در مراحل بعدی زندگی به میزان قابل توجهی کمتر است.

لوبیا قرمز همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که به مهار نوع آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند. در نهایت منجر به سرطان می شود. لوبیا قرمز ظرفیت جذب رادیکال اکسیژن نسبتاً بالایی دارد امتیاز به این معنی که آنتی اکسیدان های موجود در آنها در برابر آسیب رادیکال های آزاد نسبتا موثر هستند.

طبق گزارش ORAC 2010 وزارت کشاورزی ایالات متحده، لوبیا قرمز دارای ORAC است. امتیاز پنج برابر بیشتر از لوبیا دریایی و حدود 10 برابر بیشتر از لوبیا گاربانزو است.

لوبیا گونه ای از لوبیا معمولی (Phaseolus vulgaris) است. این نام به دلیل شباهت ظاهری آن از نظر شکل و رنگ به کلیه است. فواید سلامتی فوق‌العاده‌ای که لوبیا قرمز ارائه می‌کند شگفت‌انگیز نیست.

لوبیا

این لوبیا به رنگ قهوه ای مایل به قرمز با طعم ملایمی در زمان جوشاندن است، اما به راحتی طعم و مزه را از هر چاشنی که در آن پخته می شود جذب می کند.

آنها دارای مقادیر زیادی اسید فولیک، کربوهیدرات های کلسیم، فیبر و پروتئین از جمله سایر مواد مغذی ضروری هستند که همه اینها مهم هستند. در عملکرد صحیح بدن است.

محتوای بالای کربوهیدرات های پیچیده و فیبر غذایی موجود در لوبیا، سطح کلسترول خون را کاهش می دهد. وجود فیبر خوراکی محلول ماده ای ژل مانند در معده ایجاد می کند که کلسترول را احاطه کرده و از بازجذب آن در بدن جلوگیری می کند.

راجما به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین که میزان قند بدن را متعادل نگه می دارد، گزینه ای سالم برای بیماران دیابتی است. همچنین خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد. درباره غذاهای شگفت انگیز برای دیابت بیشتر بدانید.