خرید زغال شش ضلعی با قیمت مناسب

زغال شش ضلعی با استفاده از موادی مانند؛ دستگاه میکسر و خشک کن، دستگاه آسیاب و دستگاه اکسترودر تولید می شود. این زغال ها در تولیدی ها ارزان تر به فروش می رسند. که بیش تر برای کبابی ها به کار می روند. تولید این زغال بستگی به نیاز مشتری دارد و تو پر، شش ضلعی، تو خالی، مربع و گرد نیز شکل های زغال هستند. 

خرید زغال شش ضلعی با قیمت مناسب

نکاتی درباره زغال شش ضلعی

نکاتی درباره زغال شش ضلعی برای تولید زغال ابتدا باید خاک اره که ارزشی هم ندارد از نظر مادی، با استفاده از دستگاه اکسترودر به هم فشار می دهیم و سپس شکل قالب آن را انتخاب می کنیم و بعد ماده ی آماده شده را در کوره قرار می دهیم. و بعد از گرما دادن به ماده رطوبت آن خشک می شود در این مرحله ماده های دی اکسید کربن و منو اکسید کربن از زغال جدا می شوند. برای این که زغال کیفیت خوبی داشته باشد آن را دو بار در مرحله ی جذب گرما قرار می دهند. با استفاده از این دستگاه های پیشرفته و کوره های گرما بریکت و چوب سریع تر و با فشار بیش تری به زغال تبدیل می شوند. قیمت زغال شش ضلعی از زغال های دیگر بیش تر است چون هم کیفیت بالا تری دارد هم دوام بیش تری دارد و در برابر گرمای زیاد مقاوم می باشد. 

فروشندگان عمده زغال شش ضلعی

فروشندگان عمده زغال شش ضلعی زغال انواع مختلف دارد مانند؛ زغال چینی، زغال قالبی، زغال فشرده. که طرفداران زیادی دارند. این زغال ها بسیار مداوم هستند. این زغال ها به صورت عمده هم به فروش می رسند.
نوع دیگر زغال که به فروش می رسد زغال باربیکیو است که برای کبابی از آن استفاده می کنند. زغال فشرده، که باید در کوره ها و توسط دستگاه ها تولید شود و سپس به بازار عرضه می شود. از این زغال در کبابی ها و قلیان سرا ها و برای روشن کردن شومینه هم استفاده می شود. این زغال فایده های زیادی دارد چون دوام زیادی در برابر گرما دارد. آتش روشن کردن با این زغال کار آسانی است و بوی بدی هم ندارد. برای تولید زغال شش ضلعی چوب های سالم را به داخل کوره می اندازند و طی مرحله هایی تبدیل به زغال می شود. این زغال ها از نظر کیفیت عالی می باشند و بسیار پر مصرف هستند برق این کوره های حرارتی دارای یک نوع فاز می باشد. برای خرید زغال شش ضلعی باید به مراکز مخصوص مراجعه کرد تا بتوان زغال درجه یک را خریداری کرد.