دستگاه ساکشن زنیت مد که زیبایی شما را چند برابر می کند

دستگاه دستگاه ساکشن زنیت مد یک قطعه ضروری از تجهیزات مورد نیاز برای مراقبت از بیماران بیهوش یا بدحال است.

ساکشن پزشکی فرآیند فیزیکی است که باعث جذب و جابجایی مایعات و جامدات توسط خلاء از دستگاه راه هوایی یا محیط بالینی بیمار می شود.

کارایی انواع مختلف تجهیزات مکش با حداکثر جابجایی و درجه فشار زیر اتمسفر ایجاد شده توسط مدل های جداگانه تعیین می شود. اهمیت نسبی این معیارهای کارایی بسته به هدف بالینی دستگاه متفاوت است.

به عنوان مثال، درجه خلاء بالا و جابجایی بالا برای مکش اضطراری استفراغ از حلق بسیار مهم است.

اجزای دستگاه ساکشن شامل پمپ، کنترل کننده مکش، مخزن جمع آوری، لوله انتقال و نازل مکش یا کاتتر می باشد.

ترشحات در بیماران دارای تهویه مکانیکی با استفاده از روش ساکشن تراشه باز یا بسته خارج می شوند. از مزایای سیستم بسته می توان به راحتی و آلودگی کمتر محیطی اشاره کرد.

ساکشن

با این حال، بروز پنومونی مرتبط با ونتیلاتور و مرگ و میر کاهش نمی یابد و آنها می توانند مسئول نرخ کلونیزاسیون باکتریایی بالاتر باشند.

طراحی دستگاه‌های مکش: سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) استانداردهای حاکم بر ساخت، ایمنی و عملکرد تجهیزات مکش را تولید کرده است.

مکش فرآیند فیزیکی است که باعث جذب و جابجایی مایعات و جامدات توسط خلاء می شود. خلاء توسط پمپی ایجاد می شود که فشار زیر اتمسفر را تولید می کند که جریان را از طریق دستگاه ایجاد می کند.

یک دستگاه مکنده را می توان لوله ای با قطری در نظر گرفت که در طول آن تغییر می کند که توسط هر کدام تعیین می شود.

اجزای دستگاه های مکنده
این منبع انرژی و در نتیجه پمپ است که انواع دستگاه های مکش موجود را متمایز می کند و ویژگی های کارایی و قابلیت حمل هر مدل را نشان می دهد.

سایر اجزای مورد استفاده در مونتاژ یک دستگاه ساکشن پزشکی در همه انواع تجهیزات مشترک هستند (شکل 1). بنابراین، اجزای اصلی عبارتند از:

  • پمپ
    کنترل کننده مکش
    ظرف جمع آوری
    لوله انتقال
    نازل ساکشن یا کاتتر