دوخت لباس صفر نوزاد از پرطاووس جنجال به پا کرد

چه می‌خواهید برای کوچولوی خود لباس صفر نوزاد برای خانه انتخاب کنید یا چیزی شیرین برای نوزاد جدید یکی از عزیزانتان انتخاب کنید لباس‌هایی با سایز نوزاد (NB) یا چیزی کمی بزرگ‌تر با فضای کمی برای رشد مانند 0-3 ماه، به احتمال زیاد راه حل است.

کدام یک به درستی روی خفاش قرار می گیرد؟ در نهایت، این به اندازه کودک برمی گردد که پیش بینی آن قبل از تولد تقریبا غیرممکن است.

در حالی که نوزادان به دلیل توانایی‌شان در رشد و رشد بیشتر از لباس‌ها با سرعت تار شناخته می‌شوند شما ممکن است بخواهید که کودکتان لباس‌های مخصوص نوزادان را برای 4 تا 6 هفته بپوشد اگر به محدوده وزنی 4 تا 5 پوندی نزدیک‌تر باشد.

هر نوزادی متفاوت است اما برای والدین هوشمندانه است که برچسب‌ها را بردارید و چند نه همه لباس‌های نوزاد را قبل از تولد بشویید. به این ترتیب اگر کودک به سرعت به اندازه بعدی بپرد، می توان آنها را برگرداند.

لباس

اگر در حال خرید لباس برای هدیه حمام نوزاد یا نوزاد هستید، از همین طرز فکر استفاده کنید. لباس‌های سایز NB ممکن است برای مدت طولانی مناسب نباشند و برخی از نوزادان بزرگ‌تر ممکن است هرگز فرصتی برای پوشیدن آن‌ها پیدا نکنند بنابراین خرید یک یا دو سایز بالا برای نوزادان مطمئن‌تر است.

همانطور که مراقبت از نوزادان با گذشت زمان آسان تر می شود، شکستن کد داوینچی مانند خرید لباس برای آنها نیز آسان تر می شود. نه تنها آشکارتر می شود که فرزند شما در کدام انتهای طیف قد و وزن قرار دارد، بلکه با نحوه کار برندهای مورد علاقه نیز آشنا خواهید شد.

در حالی که بخش بزرگی از انتخاب لباس‌های کودک با سایز مناسب به برند خاصی بستگی دارد قانون شخصی من این است که این برچسب به معنای «تا» است. بنابراین اگر برچسبی می‌گوید «3 ماه» من فکر می‌کنم که می‌تواند بین 0 تا 3 ماه جا بیفتد یا اگر می‌گوید «6 ماه» می‌تواند جایی بین 3 تا 6 ماه باشد.»