روشویی صحرایی ساخته شده از جنس طلا همه را متعجب کرد

در حقیقت روشویی صحرایی یکی از ویژگی های ضروری است که از نظر اهمیت بعد از توالت در رده دوم قرار دارد.

هنگام انتخاب روشویی صحرایی برای روشویی خود مهم است که در نظر بگیرید که عملکرد روشویی شما چگونه برای استفاده از آن سرویس بهداشتی خاص مفید است.

چیزی که برای یکی کار می کند ممکن است برای دیگری بهترین نباشد. به همین دلیل مهم است که در مورد انواع مختلف روشویی صحرایی بدانید.

به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در طراحی پورتلند، تیم ما در Lamont Bros ده‌ها مالک خانه را در فرآیند انتخاب محصولات برای حمام‌هایشان راهنمایی کرده است.

اگرچه این موضوعی نیست که مردم اغلب به آن فکر می کنند، اما هنگام انتخاب روشویی باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.

ممکن است در ابتدا بی اهمیت به نظر برسد، اما هرچه بهتر بفهمید که روشویی های مختلف روشویی چگونه نیازهای مختلف را برآورده می کنند، حمام شما بهتر نیازهای شما را برآورده می کند.

در این مقاله می توانید چهار نوع روشویی حمام را مطالعه کنید. هنگامی که به انتهای این صفحه رسیدید، می توانید تشخیص دهید که کدام یک از این گزینه ها برای حمام شما بهترین است.

روشویی

به طور خاص، این مقاله به بحث خواهد پرداخت:

روشویی های پایه و دیواری
روشویی های کنسول
روشویی کابینت
غرور دو نفره

روشویی پایه شامل یک حوض روشویی و یک پایه (پایه) است که آن را از روی زمین نگه می دارد. مشابه این، روشویی دیواری به سادگی یک حوضه بدون پایه است که به دیوار متصل می شود. این گزینه ها در مورد روشویی های حمام کم هزینه ترین هستند.

ساده ترین شکل روشویی حمام، روشویی های پایه ای و دیواری به سادگی یک روشویی است. این روشویی های ساده که معمولاً از چینی ساخته شده اند، فضای کمتری را به قیمت کمبود ذخیره سازی اشغال می کنند. روشویی های پایه معمولاً کشو یا قفسه ندارند، فقط یک سطح کوچک برای نگهداری صابون دارند.

این گزینه به ویژه در حمام های ½ و حمام های پودری با متراژ محدود به خوبی کار می کند.روشویی پایه دار نیز گزینه ای عالی برای هر حمامی است که به حداقل فضای ذخیره سازی برای لوازم آرایش و لوازم حمام نیاز دارد.