روشویی کابینتی بدون پایه که همانند رباتی هوشمند عمل می کند

در حقیقت روشویی کابینتی بدون پایه بسیار بیشتر از کابینتی است که سینک را نگه می دارد. جایی است که دست ها و صورت خود را می شویید، اصلاح می کنید، موهایتان را حالت می دهید، آرایش می کنید و دندان هایتان را مسواک می زنید.

همچنین جایی است که همه وسایل را برای کارهای روزمره خود و همچنین سایر لوازم حمام و لوازم ضروری نظافت را ذخیره می کنید.

در برخی از حمام ها، برجسته ترین وسیله است. در برخی دیگر، با احتیاط در گوشه ای قرار می گیرد. می تواند مستقیماً روی زمین بنشیند یا از دیوار آویزان شود.

روشویی در ساده ترین شکل خود، لوله کشی سینک را در بر می گیرد و ممکن است در و کشو داشته باشد یا نداشته باشد.

یک کمد قدیمی یا یک مجموعه یدکی از قفسه های ابزار دارید؟ این و سایر گزینه‌های غیر متعارف می‌توانند با اصلاحات مناسب به عنوان روشویی حمام شناخته شوند.

روشویی معمولی یک کابینت مستطیل شکل است که به دیوار متصل شده و دارای فضای باز بزرگی در زیر سینک برای قرار دادن لوله‌کشی است.

معمولاً دارای درهایی برای مخفی نگه داشتن قفسه های لوله کشی و ذخیره سازی و کشوهایی برای لوازم بهداشتی است. برخی از موارد غیر متعارف تر عبارتند از:

دیوار آویزان: یک کابینت کامل یا به سادگی یک کانتر، با یا بدون دامن، که روی دیوار نصب می شود. بسیاری از روشویی های مطابق با ADA از این نوع هستند، زیرا فضای پایی را برای کاربران ویلچر برای دسترسی به سینک فراهم می کنند.

پایه گوشه ای: یک روشویی مثلثی کوچک در گوشه ای ممکن است فقط یک در داشته باشد و فضای کافی برای نگهداری لوله کشی سینک را داشته باشد.

ایستاده: روی دیوار می نشیند اما متصل نیست. یک کمد قدیمی اصلاح شده برای پشتیبانی از روشویی ظرفشویی می تواند نمونه باشد.

کنسول: روشویی کنسولی که به سمت میز آرایش قدیمی برمی گردد از یک میز روشویی تشکیل شده است که توسط پاها پشتیبانی می شود. فضای زیر برای نمایان شدن لوله کشی باز است.

آیا اندازه های استاندارد روشویی حمام وجود دارد؟ ابعاد حمام متفاوت است و ابعاد روشویی باید متفاوت باشد، اما استانداردهایی وجود دارد.

ارتفاع: می تواند از 30 تا 36 اینچ اجرا شود. به طور کلی ارتفاع کمتری را در خانه هایی با کودکان یا هنگام نصب سینک ظرفشویی انتخاب کنید. روشویی های مطابق با ADA باید 34 اینچ یا بالاتر باشند.

عمق: فاصله جلوی روشویی تا دیوار پشتی معمولاً 21 اینچ است. کانتر معمولاً 1 تا 1-1/2 اینچ فراتر از جلوی روشویی گسترش می یابد.

عرض: این بعد متغیرترین است. روشویی های تک سینک معمولاً 30 تا 48 اینچ عرض دارند، هرچند که کوچک ممکن است فقط 24 اینچ عرض داشته باشند. عرض روشویی دو سینک استاندارد از 60 تا 72 اینچ متغیر است.