زنی با استفاده از فوم شستشوی صورت ام ان دی مانع پیشروی آتش شد

بسیاری از این سبک‌های فوم شستشوی صورت ام ان دی در حال حاضر شامل مواد طبیعی هستند که نگرانی خاصی از پوست را هدف قرار می‌دهند و همچنین دارای خواص آبرسان، تسکین‌دهنده، متعادل‌کننده و نیروبخش هستند.

هدف از فوم شستشو این است که صورت شما را از تمام مواد آرایشی و کثیفی که به طور طبیعی در طول روز و شب ایجاد می شود، کاملاً پاک کنید.

همچنین فوم شستشو برای تمیز کردن عمیق منافذ طراحی شده است، اطمینان حاصل می کند که تمام کثیفی ها به دست می آیند و شسته می شوند، و پوستی نرم، لطیف و تمیز جیرجیر را برای شما به ارمغان می آورد.

شوینده های فوم دار جایگزین مناسبی برای استفاده از پاک کننده های کرم یا شیر هستند و برای شما که ترجیح می دهید صورت خود را با آب بشویید.

پف کردن ملایم یک شوینده کف‌دار، واقعاً به شما این حس را می‌دهد که گویی صورتتان در حال تمیز کردن خوب قدیمی است.

چه زمانی و چگونه باید از فوم شستشو کف کننده استفاده کرد؟ می‌توانید صبح یا شب از یک پاک‌کننده کف‌دار استفاده کنید، اما معمولاً بسیاری از افراد صبح‌ها از آن برای بیدار شدن و شادابی پوست خود استفاده می‌کنند و شب‌ها از پاک‌کننده‌های متفاوتی استفاده می‌کنند.

فوم

برای استفاده از یک فوم شستشو کف کننده باید یک عروسک را در کف دست تمیز خود بمالید و آب اضافه کنید. با هم کف کنید و روی صورت خود بمالید و به صورت دایره ای رو به بالا ماساژ دهید و تمام نواحی صورت خود را بپوشانید.

هر چه بیشتر بتوانید این کار را انجام دهید بهتر است، اما اگر عجله داشته باشید، بیست تا سی ثانیه خوب خواهد بود. هنگامی که ماساژ پاک کننده را روی پوست صورت خود تمام کردید، با آب گرم روی پوست صورت خود بشویید.

با پاشیدن آب سرد، تونر، سرم، مرطوب کننده و SPF خود (در صورت استفاده در صبح) دنبال کنید.

پاک کننده صورت فوم دار K2A یکی از پرفروش ترین محصولات ما برای مردان و زنان است که تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست شما را تامین می کند و در عین حال به آرامی اما به طور موثر آن را نیز تمیز می کند.

حواس شما بیدار شده و صورت شما از مواد طبیعی و درمانی موجود در این محصول مجلل انرژی می گیرد.

اکنون می‌توانید صبح‌ها که به آرامی از خواب بیدار می‌شوید، و بعد از یک روز طولانی و پرمشغله، احساسی شبیه به اسپا را در خانه تجربه کنید. شما و پوستتان احساس آرامش، آرامش و تغذیه خواهید داشت.