سارقی که در لوله پلی اتیلن 75 گیرافتاده بود توسط پلیس دستگیر شد

ماده اصلی که لوله پلی اتیلن 75 از آن ساخته می شود مواد اولیه ثانویه (ضایعات تولید، ضایعات بازیافتی) است. اینکه آیا این به هیچ وجه ویژگی های فنی محصول و روش نصب را تغییر می دهد ما سعی خواهیم کرد آن را کشف کنیم.

سند اصلی نظارتی تنظیم کننده تولید لوله های پلی اتیلن فنی TU 2248 002 50930589 2005 می باشد. با توجه به این مشخصات، لوله پلی اتیلن فنی می تواند قطری بین 16 تا 225 میلی متر داشته باشد در حالی که ضخامت دیواره آن از 2 تا 20.5 میلی متر می باشد.

با توجه به این شاخص، لوله پلی اتیلن به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • سنگین (T)
    متوسط ​​(ST)
    متوسط ​​سبک (OT)
    متوسط ​​(C)
    نور متوسط ​​(SL)
    نور (L)

لوله فنی پلی اتیلن را می توان از انواع مختلفی از مواد اولیه تولید کرد که اغلب از PE 33 استفاده می شود. 63; 80. دقیقاً این واقعیت است که در واقع پلی اتیلن ضایعاتی از این گریدها برای تولید استفاده می شود، هزینه تولید را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

لوله

اما باید در نظر داشت که این ویژگی های لوله پلی اتیلن است که دامنه آن را محدود می کند. علامت گذاری فشار کاری روی لوله ها اعمال نمی شود.

شاخص اصلی SDR (نسبت قطر محصول به ضخامت دیواره آن) است. هرچه مقدار این نشانگر کمتر باشد، ارتباط فشار بیشتری را می تواند تحمل کند.

لوله های فنی پلی اتیلن برای دستگاه های تحت فشار استفاده نمی شود، لوله های فنی HDPE را می توان برای خطوط لوله فاضلاب بدون فشار استفاده کرد آنها عمدتاً برای اهداف زیر استفاده می شوند:

سیستم های حمل و نقل مواد فله گرانشی (بدون فشار)، فاضلاب، از جمله آب طوفان، زهکشی.

دستگاه های محافظ برای سیم کشی برق برای اهداف مختلف (ارتباطات، آلارم، کابل های برق و غیره).

علاوه بر این لوله پلی اتیلن بازیافتی برای ساخت دستگاه های فاضلاب مستقل و سایر محصولات فنی استفاده می شود. لوله ها را می توان هم در زمین و هم روی سطح قرار داد