سس شکلات hershey’s که منجر به دعوایی شدید بین زن و شوهر شد

همانطور که می دانید سس شکلات hershey’s یک چاشنی همه کاره و شیرین است که مورد علاقه بسیاری است. برخی از کاربردهای کلاسیک آن برای پوشاندن بستنی، ریختن آن روی پودینگ، تهیه شیر شکلات و طعم دادن به میلک شیک است.

چه بخواهید یک برند جدید شربت شکلاتی پیدا کنید یا بخواهید درباره آنهایی که می شناسید بیشتر بدانید ما لیست زیر را برای شما گردآوری کرده ایم.

اینها برخی از محبوب ترین مارک های موجود در بازار هستند که ما معتقدیم بسیاری از خوانندگان از آنها لذت خواهند برد!

Hershey’s ممکن است شناخته شده ترین برند شربت شکلات موجود باشد. این یک محصول رایج در بسیاری از یخچال ها در سراسر آمریکای شمالی است.

اغلب برای تهیه شیر شکلات یا استفاده به عنوان رویه بستنی مورد علاقه است. علاوه بر شربت شکلاتی کلاسیک هرشی که در تصویر بالا نشان داده شده است ممکن است شربت شکلاتی بدون شکر هرشی، Simply 5 (5 ماده ساده)، یا هرشی دریم ساندا را نیز دوست داشته باشید.

یکی از مزایای استفاده از Nesquik نسبت به سایر شربت های شکلاتی این است که حاوی شربت ذرت با فروکتوز بالا نیست. سه ماده اولیه آن شکر، آب و کاکائو فرآوری شده با قلیایی است.

یک قاشق غذاخوری 50 کالری، 13 گرم کربوهیدرات و 12 گرم شکر دارد. این یک درمان بدون چربی است که همچنین کوشر است. اگر طعم توت فرنگی را هم دوست دارید، Nesquik شما را با شربت توت فرنگی خوش طعم خود می پوشاند.

قدمت شرکت JM Smucker به سال 1897 باز می گردد که جروم مونرو اسماکر کسب و کار خود را در Orrville، اوهایو آغاز کرد. منصفانه است که بگوییم که این شرکت از آن زمان به بعد هنر خود را در ساخت مرباهای با کیفیت، کره بادام زمینی، شربت و موارد دیگر تکمیل کرده است.

Smucker’s شربت ساندا را با طعم شکلات درست می کند. آنها یک نسخه بدون شکر و یکی شیرین شده با شربت ذرت با فروکتوز بالا درست می کنند. سایر تاپینگ های بستنی شکلاتی ساخته شده توسط Smucker’s شامل پوسته جادویی، هات فاج و غیره است.

Ghirardelli یکی از قدیمی ترین شرکت های شکلات سازی در ایالات متحده است که به سال 1852 باز می گردد که در سانفرانسیسکو تأسیس شد. آنها به دلیل ایجاد شکلات های با کیفیت بالا با استفاده از یک فرآیند دقیق انتخاب مواد شناخته شده اند.

مواد تشکیل دهنده: شکر، شربت ذرت، آب، شیر بدون چربی، شکلات شیرین نشده، پودر کاکائو، کره (خامه، نمک)، کاکائو فرآوری شده با قلیایی، عصاره وانیل، سوربات پتاسیم (نگهدارنده)، نمک، آلژینات سدیم، فسفات سدیم، طعم دهنده طبیعی.