سیم و کابل سپهر البرز که شب ها نورافشانی می کند

همانطور که می دانید سیم و کابل سپهر البرز کنترلی برای تاسیسات ثابت یا متحرک باید بسیار انعطاف پذیر باشند.

در درجه اول برای لوازم خانگی کوچک، اتصال قطعات ماشین آلات تولیدی، سیستم های سیگنال دهی و کنترل، اتصال موتورها یا مبدل های فرکانس، انتقال سیگنال در جایی که ولتاژ توسط یک خارجی القا می شود در نظر گرفته شده است.

میدان الکترومغناطیسی ممکن است سیگنال ارسالی یا اتصالات منبع تغذیه را برای جلوگیری از الکترومغناطیس تحت تاثیر قرار دهد.

کابل های ابزار دقیق: سیگنال ها بین تجهیزات در تاسیسات صنعتی با استفاده از این سیم های انعطاف پذیر و عایق ارسال می شوند. به ویژه برای انتقال داده بهینه در مناطق با تداخل الکترومغناطیسی بالا مناسب است.

سیم و کابل های خورشیدی: از این سیم و کابل ها می توان برای اتصال پنل های فتوولتائیک و همچنین کانکتورهایی که آنها را به اینورتر DC به AC متصل می کند، استفاده کرد.

با توجه به طراحی اجزا و پوشش آنها که به ویژه در برابر اشعه ماوراء بنفش و دماهای شدید مقاوم است، ممکن است با اطمینان کامل در بیرون نصب شوند.

سیم

سیم و کابل های مخصوص: سیم و کابل های برق در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها موجود هستند و می‌توانند برای انواع تاسیسات تخصصی، مانند نصب گلدسته نور موقت در نمایشگاه‌ها، اتصالات جرثقیل سقفی، بالابرها و بالابرها، استفاده در پمپ‌های غوطه‌ور، و روشنایی، تصفیه استفاده شوند.

سیستم های نظافت در استخرها و سایر مناطق آب آشامیدنی مانند آکواریوم ها و فواره های آب.

کابل های آلومینیومی: نصب دائمی کابل های برق آلومینیومی را می توان در هر مکانی، چه در زیر زمین و چه در خارج، انجام داد.

سیم و کابل های ولتاژ متوسط: کابل ولتاژ متوسط بدون هالوژن، عایق XLPE، نوع RHZ1 که آتش یا شعله را پخش نمی کند. آنها کابل های مناسبی برای توزیع و انتقال برق در شبکه های ولتاژ متوسط هستند.

HEPRZ1: کابل ولتاژ متوسط با عایق HEPR که بدون هالوژن است و آتش یا شعله را پخش نمی کند. مناسب برای توزیع شبکه ولتاژ متوسط و انتقال نیرو.

MV-90: عایق XLPE روی کابل ولتاژ متوسط مطابق با استانداردهای آمریکا. برای انتقال و توزیع برق در شبکه های فشار متوسط.