شرکت پخش زغال شیراز جهرم

زغال شیراز از سوختن اندام گیاهان، جانوران و باقی مانده سوختن چوب بر اثر حرارت غیر مستقیم به کربن و زغال تولید می شود. تولید زغال در شیراز برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد که انواع آن زغال لیمو، فشرده و کبابی با کیفیت عالی می باشد. شرکت پخش زغال شیراز جهرم به دلیل درختان لیمو، نارنج و انواع مرکبات بزرگ ترین تولید کننده زغال در کشور می باشد.

شرکت پخش زغال شیراز جهرم

ماندگاری فوق العاده زغال شیراز

ماندگاری فوق العاده زغال شیراز زغال یک نوع ماده سیاه رنگ که وزن آن بسیار سبک و از کربن تشکیل شده است؛ همچنین اصلی ترین مواد تشکیل دهنده زغال خاک آن و مواد طبیعی بوده که با استفاده از کوره های چند منظوره تولید می شود. شهر شیراز به توجه به شرایط آب و هوایی خوبی که دارد چوب درختان در این منطقه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و این امر باعث قطب تولید زغال در کشور شده است و ماندگاری فوق العاده زغال جهرم مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است که باعث رونق اقتصادی این شهر شده است.

زغال لیموی جهرم به دلیل سیاه و براق بودن، همچنین به دلیل چوب باکیفیت، حرارت و ماندگاری بالای چوب، بدون بو و دود از پرطرفدارترین نوع زغال می باشد. زغال فشرده جهرم از تکه های چوب و کاه تشکیل شده که از زغال لیمو ارزان تر بوده و بیشتر برای کباب کردن انواع غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در این جا به ویژگی زغال مرغوب  شیراز اشاره می کنیم:

  1. موقع استفاده از این زغال جرقه نمی زند و دود نمی کند
  2. این زغال ماندگاری بالایی در برابر حرارت دارد و خاکستر زیادی تولید نمی کند
  3. موقع روشن کردن زغال بوی بدی نمی کند
  4. این زغال به راحتی خرد و شکسته نمی شود
  5. اندازه و قطعه های آن مساوی است
  6. این زغال می تواند برای مدت زیادی روشن بماند و نیازی نیست مدام آن را باد زد

نمایندگی فروش زغال شیراز جهرم

نمایندگی فروش زغال شیراز جهرم زغال لیمو از بادوام ترین زغال ها است که از چوب درختان لیمو، نارنج، پرتقال، لیمو شیرین و .. تولید می شود و بیشترین کاربرد آن برای تهیه قلیان است. تولید کنندگان زغال شیراز این محصول را باکیفیت بالا و مرغوب به صورت مستقیم به بازار عرضه می کنند و به بازار های داخلی و کشور های خارجی نظیر ترکیه، پاکستان و عراق صادر می کنند. فروش زغال شیراز در مراکز معتبر و نمایندگی های تولید کننده این شرکت به صورت عمده و جزئی این محصول را به فروش می رسانند.

شما می توانید برای خرید زغال شیراز جهرم به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید.