فروشگاه عرضه زغال لیمو اصل

حتما همه شما با این ضرب المثل قدیمی آشنا هستید:”زمستان می رود و رو سیاهی به زغال می ماند.” این مثل به خوبی نشان دهنده ویژگی ظاهری و کاربرد اصلی این ماده است. بله زغال سیاه رنگ است و بیشترین استفاده از آن در فصل سرد زمستان و برای بر افروختن آتش می باشد. از این ماده در گذشته که گاز لوله کشی شده وجود نداشت، برای گرم کردن خانه ها استفاده می شد. زغال لیمو اصل که بهترین نوع آن است را می توانید از فروشگاه عرضه کننده آن دریافت کنید.
فروشگاه عرضه زغال لیمو اصل

مدت زمان سوختن طولانی زغال لیمو

مدت زمان سوختن طولانی زغال لیمو در سال های دور، مردم از بخاری های هیزمی و شومینه هایی که با زغال روشن می شدند، برای تامین گرمای خانه های خود استفاده می کردند. امروزه نیز این مواد را برای کباب کردن گوشت به کار می برند. همچنین برای تامین حرارت و آتش مورد نیاز قلیان نیز زغال به کار می رود.

یکی از بهترین نوع زغال موجود در دنیا، زغالی است که از سوختن چوب درختان مرکبات، بخصوص چوب لیمو بدست بیاید. این زغال کاملا توپر بوده و بدون دود، بو و یا جرقه می سوزد. مهم ترین ویژگی آن نیز مدت زمان سوختن طولانی زغال و ماندگاری آتش و خاموش نشدن آن است.

این نکات برتری زغال طبیعی را نسبت به نوع مصنوعی و فشرده آن نشان می دهد و دلیل اصلی تفاوت نرخ این دو  محصول نیز همین است.

برای تهیه زغال، چوب ها را در کوره های مخصوصی و در داخل محفظه هایی، به دور از هوا و در شرایط خلاء حرارت داده و می سوزانند، تا زمانی که تمام آب های میان بافتی چوبها تبخیر شده و رنگ آن کاملا سیاه شود. آنگاه زغال با کیفیت بدست می آید و آماده مصرف می شود.

نمایندگی خرید زغال لیمو اصل

نمایندگی خرید زغال لیمو اصل تولید کنندگان زغال لیمو، شاخه هایی که باغداران بعد از هرس کردن درختان خود دور می ریزند را جمع آوری کرده، سپس در کوره ها و کارخانجات خود، با تامین شرایط لازم می سوزانند و به زغال تبدیل می کنند.

زغال طبیعی برعکس زغال های فشرده شکل و اندازه های یکسان و منظمی ندارد، اما از نظر کیفی در درجات بسیار بالاتری قرار دارد. برای تشخیص دادن یک زغال خوب، باید دو تکه از آن را به هم بزنید. اگر صدایی شبیه زنگ به گوشتان رسید، نشان دهنده کیفیت محصول است.

برای خرید زغال لیمو اصل و طبیعی، می توانید به دفاتر نمایندگی پخش و فروش آن در سطح کشور مراجعه کنید و این محصول را در حجم مورد نیاز خود، به شکل عمده یا جزئی تهیه نمایید.