فروش ویژه زغال طبیعی لیمو

زغال طبیعی یک ماده با خاصیت های سبک، شکننده، به رنگ سیاه است که از باقی مانده نیم سوز شده چوب یا دیگر قسمت های گیاهان و جانوران است که از ترکیبات اصلی آن کربن است. کربن خالص زغال ۸۵ تا ۹۸ درصد است. و مقدار هیدروژن و اکسیژن آن حداقل است. اشکال املایی زغال متفاوت است زغال، ذغال، زگال، ژگال، ژکال، شگال و… از نمونه های املایی این واژه هستند. زغال ها به دو دسته زغال لیمو و زغال فشرده از هم جدا می شوند. 

فروش ویژه زغال طبیعی لیمو

پر حرارت بودن زغال طبیعی

پر حرارت بودن زغال طبیعی زغال لیمو معمولا به زغال هایی گفته می شود که از چوب درختان مرکبات مثل لیمو، نارنج، لیموشیرین، پرتقال، و دیگر درختان مرکبات به دست می آید. این نوع زغال آرام و یک دست می سوزد و مدت زمان بیشتری دوام می آورد و از این جهت برای قلیان مناسب است. 

از ویژگی‌های زغال خوب می توان به مواردی مانند این که زود خاموش نشود و بدون باد زدن روشن  بماند، اشاره کرد. زغال خوب نباید دود کند و با دوام باشد، پر حرارت بودن زغال از ویژگی‌های بارز زغال با کیفیت است که اگر خاکستر زیادی تولید نکند و گاز و بو نداشته باشد برچسب زغال خوب را دریافت می کند. 

از کاربرد های  زغال  برای پخت و پز  است که در منقل یا اجاق گاز استفاده می شود. مصرف توتون و تنباکو در قلیان از دیگر استفاده های زغال است که باید برافروخته شود. در قدیم نیز در صنایع فولاد زغال به کار برده می شده است.  

تولید کننده زغال طبیعی لیمو

تولید کننده زغال طبیعی لیمو مصرف قلیان در بین جوانان به ویژه جوانان شهرهای جنوبی کشور ایران رایج است  به همین علت تولید کننده زغال لیمو سعی دارد بهترین نوع زغال لیمو را از چوب های با کیفیت وارد بازار کند. 

صنعت تولید زغال لیمو یکی از صنایع پر سود و از ارز آورترین تجارت های صادراتی است. به دلیل وسیع شدن دامنه قلیان ها در قهوه خانه ها و خانه ها سود خوبی برای تولید کننده زغال لیمو دارد. البته تولید کننده باید آگاه باشد که زغال تولید شده از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و قیمت مناسبی داشته باشد.

فقط سیاه شدن چوب ها به معنی تولید زغال نیست، زغال باید به اندازه کافی بسوزد تا به حداکثر گاز گیری خود برسد در اصطلاح نباید خام باشد. قیمت لیمو با توجه به کیفیت تولید، جنس و نوع چوب استفاده شده و روش های تولید و… متفاوت است. از بهترین تغییرات در صنعت زغال سازی، عرضه و رونق بازارهای مستقیم این کالا است.