قیمت به روز زغال قالبی فشرده

زغال فشرده یا زغال قالبی ساخته شده توسط ما قیمت مناسبی دارد، این نوع زغال رایج‌ترین نوع بریکت سوختی است که با گرد زغال چوب ساخته شده است و معمولا برای ساختن این ماده، دو روش خاص وجود دارد یکی از این روش ها با استفاده از خرده زغال چوب  است که آن را آسیاب می کنند و گرد به دست آمده را با گونه‌ای چسب که معمولا چسب طبیعی است به همراه برخی افزودنی‌های دیگر به هم می زنند. قیمت به روز زغال قالبی فشرده از سایت ما قابل دیدن است.

قیمت به روز زغال قالبی فشرده

مزیت های استفاده از زغال قالبی

مزیت های استفاده از زغال قالبی مزایای  استفاده از زغال قالبی
 مواد دور ریز صنایع چوبی شامل کارخانه های تولیدی مبلمان، تولید چوب، صنایع چوبی و .. مواد اولیه زغال فشرده را تشکیل می دهند و طی فرآیند های مختلفی  زغال قالبی را در کوره های صنعتی تولید می کنند.

  از این رو مزایای استفاده از زغال قالبی یا فشرده به شرح زیر می باشد:

  • زغال قالبی حرارت بالاتری دارد و  آنها را در بسته بندی های بهداشتی به بازار توزیع می شود.
  • این زغال نسبت به بقیه زغال ها سریع تر آتش می گیرد و خاکستر زغال کمتری هم دارد.
  • زغال فالبی فشرده دود و بوی کمتری را نسبت به زغال های طبیعی تولید می کند.
  • زغال قالبی فضای کمتری را به هنگام جا به جایی اشغال می کند.
  • عمر مفیدی که این ذغال دارد نسبت به سایر زغال ها دست کم ۴ برابر می باشد.

از سوی دیگر برای تهیه بریکت سوختی یا همان زغال قالبی بیشتر  از ضایعات چوبی استفاده می شود و این امر خود کمک بزرگی برای جلوگیری از قطع درختان جهت تهیه زغال فشرده می شود.  از طرفی زغال های چوب فشرده نسبت به زغال های طبیعی خیلی کمتر باعث آلودگی هوا می شوند و آسیب کم تری هم به محیط زیست می رسانند.

مراکز خرید زغال قالبی فشرده

مراکز خرید زغال قالبی فشرده مراکز خرید زغال قالبی فشرده این زغال را با قیمتی مناسب و با کیفیتی مطلوب به بازار می فروشند  این زغال های قالبی، جزء یکی از زغال های رایج صنعتی می باشند که امروزه برای مصارف گوناگونی از آن استفاده می کنند.

برای ساخت این زغال های فشرده یا قالبی ابتدا زغال چوب را آسیاب می کنند و خاکستر آن  را با استفاده از چسب مخصوص که معمولا از صمغ گیاهان یا نشاسته می باشند به همراه مواد دیگر مخلوط می کنند و مخلوطی که به دست می آید را تحت حرارت و فشار  بالا قرار داده و به اشکال گوناگونی چون استوانه ای، چهارگوش یا تخم مرغی قالب گیری می کنند. که مراکز خرید زغال قالبی فشرده را به صورت استوانه ای و چهار گوش و … به بازار عرضه می کنند.