مراکز فروش زغال جهرم لیمو

زغال را همه می شناسید. ماده ای سیاه رنگ که از آن برای بر افروختن آتش استفاده می شود. این ماده چندین نوع مختلف دارد که بر اساس ماده اولیه به کار رفته در ساختش دسته بندی می گردد. به عنوان مثال زغال را از چوب درختان، سنگ های معدنی و استخوان حیوانات می سازند. اما ما در اینجا به بررسی زغال بدست آمده از چوب درختان لیمو می پردازیم. زغال جهرم را می توانید از مراکز پخش و فروش آن در حجم مورد نظر خود خریداری نمایید.

مراکز فروش زغال جهرم لیمو

مشخصه های یک زغال باکیفیت

مشخصه های یک زغال باکیفیت استان فارس به فراوانی باغ های مرکبات خود در کشور معروف است. شهرستان جهرم نیز یکی از شهرهای همین استان بوده و یکی از اصلی ترین مراکز کشت و پرورش درختان لیمو می باشد. از چوب درختان لیمو زغالی بدست می آید، که از نظر کیفی در بالاترین درجه قرار دارد.

مشخصه های یک زغال باکیفیت، به اینکه از مواد طبیعی ساخته شده و نا خالصی نداشته باشد بر میگردد. در ادامه به بیان چند مورد از این ویژگی ها، برای تشخیص دادن یک زغال خوب می پردازیم:

  • زغال باید کاملا توپر بوده و خلل و فرج های زیادی روی سطح خود نداشته باشد.
  • یک زغال خوب کاملا سیاه بوده و سطح آن براق است.
  • وقتی دو تکه زغال را به هم می زنیم باید صدای زنگ بدهد.
  • زغالی خوب است که در زمان سوختن بوی بدی از خود ساطع نکند و دود نداشته باشد.

در آخر باید بدانید که بهترین زغال موجود در دنیا، محصولی است که از سوزاندن چوب درختان مرکبات حاصل شده باشد. این زغال یک کربن خالص است و آتشی خوب و با دوام تولید می کند که هیچ خاموشی ندارد.

مرجع خرید زغال جهرم لیمو

مرجع خرید زغال جهرم لیمو شهرستان جهرم که صادر کننده لیمو ترش و آبلیمو به تمام نقاط کشور است، ماده اولیه برای تولید کردن زغال درجه یک از شاخه های درختان لیمو را نیز فراهم می کند. کافیست باغداران بخواهند درختان باغ های خود را هرس کنند، آن وقت کوهی از چوب برای تولید این محصول آماده می شود.

از زغال لیمو و مرکبات مختلف، بیشتر برای آتش قلیان ها و یا پخت کباب استفاده می شود. این زغال ها در زمان سوختن کاملا سرخ می شوند و آتش آنها بسیار پر حرارت است. به علاوه هیچ جرقه ای هم ندارد و طولانی مدت بدون خاموشی می سوزد.

برای خرید زغال جهرم می توانید به مراکز عرضه و فروش این محصولات در کشور مراجعه کنید و آن را به صورت فله ای و کیلویی یا به شکل بسته بندی شده و جزئی خریداری کنید.