مرکز پخش زغال جوجه کباب در بازار

زغال جوجه کباب ماده ای است سیاه رنگ که به وسیله سوختن درختان تولید می شود که می توان گفت ایران یکی از پر مصرف ترین کشورهای استفاده از زغال ر دنیا می باشد که از زغال برای جوجه کباب در سفر، مهمانی، رستوران، کافه ها ، کوهنوردی و غیره استفاده می شود که به راحتی آتش می گیرد و آسیب کمتری به محیط می رساند و کار درست کردن کباب برای همه راحت می باشد که این ویژگی زغال خوب می باشد. 

مرکز پخش زغال جوجه کباب در بازار

زغال جوجه کباب باید چگونه باشد؟

زغال جوجه کباب باید چگونه باشد؟ زغال جوجه کباب دارای انواع متفاوتی بوده چون از سوزاندن درختان مختلی بدست می آید. ویژگی زغال خوب این است که از درختان خشک تهیه شود ، چون رطبت ندارند و به خوبی آتش می گیرند و  زود خاموش نمی شوند  به همین خاطر انتخاب زغال اهمیت داشته و روی کیفیت کباب تاثیر می گذارد.

انواع زغال خوب دارای بسته بندی بهداشتی بوده و هم چنین دارای استاندارد می باشد.زغال درجه یک و مرغوب بسیار براق بوده و بخاطر اینکه از خامی در آمده حرارت بالا و خوبی دارد. زغال خوب جرقه نمی زد و بوی دود ندارد و هم چنین دود نمی کند به راحتی هم آتش می گیرد و هنگام سوختن احتیاجی به باد زدن مداوم ندارد و به راحتی خاموش نمی شود و خاکستر به جا مانده از آن بسیار کم می باشد. از جمله زغال های خوب اکالپتوس، نارگیل، نعناع، پسته و غیره می باشد.

زغال جوجه کبابی که در ایران تولید می شود جزو بهترین و مرغوب ترن زغال های تولید شده در جهان می باشد. در کشور ایران درختان بی شماری وجود دارد که برای استفاده از زغال مرغوب استفاده می شود .مقدار بسیار زیادی از زغال تولید شده در ایران به کشورهای دیگر صادر شده که صنعت بسیار سودآوری می باشد.

می توان با فشار دادن انگشت اندازه زغال را متوجه شد. که زغال خوب پوکه نمی شود و خاکی و خورده هم نمی باشد . زغال مرغوب در دستگاه های مخصوص و استانداردی تهیه می شوند. در مناطقی که رطوبت زیاد باشد زغال را درون گونی و در مناطق خشک اصولا در کارتن نگهداری می شود .

خرید مستقیم زغال جوجه کباب

خرید مستقیم زغال جوجه کباب   قیمت روز زغال جوجه کباب در ایران وابسته به نوع چوب به کار رفته در تهیه آن دارد که می توان گفت زغال جوجه کباب بر اساس نرخ ارز محاسبه می شود .زغال مرغوب در بسته بندی های استاندارد مطابق با استانداردهای جهانی تهیه شده که دارای علامت استاندارد ایران که نشانه مرغوبیت محصول می باشد . فروش انواع زغال جوجه کباب و سایر زغال ها در فروشگاه های مواد غذایی با قیمت مناسبی عرضه می شود و در دسترس همگان قرار می گیرد .