مطالبه کیف ترمه به جای مهریه توسط بانوی فرانسوی

ساده‌ترین قانونی که می‌تواند به شما هشدار دهد قیمت بسیار پایین کیف ترمه است، به یاد داشته باشید که یک کیف مارک هرگز در سطح کیف‌های دیگر فروشگاه یا حتی کمتر هزینه نخواهد داشت.

اغلب، تقلبی ها با قیمت پایین به عنوان یک ازدواج متواضعانه ارائه می شود – بلافاصله به شما هشدار می دهم، محصولات بد بلافاصله از بین می روند و اجازه فروش ندارند.

تولیدکنندگان معروف غربی بیش از سود فوری شهرت خوبی دارند، به دلیل نام گران قیمت کارخانه آنها است که قیمت ها را بالا نگه می دارند، حتی برای کشورهای بسیار توسعه یافته سرمایه داری که سطح درآمد آنها مرتبه ای بالاتر از کشور ما است.

یک نشانه بسیار ساده از یک کیف با کیفیت، بسته بندی مارک است. بدون استثنا برای همه مارک های شناخته شده ضروری است.

فروشنده باید آن را به همراه کیف دستی برای فروش در اختیار شما قرار دهد نه با هیچ کیف هدیه دیگری با آرم فروشگاه خرید و یا حتی بدون بسته بندی صنعتی زیبا.

کیف

ظاهر جذاب کیف دستی یکی دیگر از عوامل مهم است. چه کسی کیف می خواهد، مثلاً متعلق به قرن گذشته یا شلخته؟ به اولین برداشت خود از کیف دستی که به دستتان افتاد گوش دهید، شاید این صدای درونی باشد که درست باشد و کیفی با کیفیت را انتخاب کنید که اکنون مد شده است.

با خرید یک کیف ارزان پول خود را دور نیندازید، زیرا پس از چند ماه استفاده فعال باعث ناامیدی شما می شود، خانم های عزیز، مراقب باشید. مقداری آب با خود ببرید و آن را روی کیفتان بیندازید، اگر آب جذب شود و لکه‌ای تیره جلوی شما باقی بماند، پوست جلوی شماست و اگر داخل آن لیز خورد، گفتن چیزی در مورد مواد سخت است.

البته، اگر پوست به هیچ وجه با مواد مختلف درمان نمی شود، یک کیف دستی چرمی اختراعی را در نظر بگیرید. علاوه بر این، پوست را فشار دهید، چین های کوچکی باید روی آن ایجاد شود، اگر وجود نداشت، از یک جایگزین چرم ارزان قیمت روی صورت استفاده می شود. معمولاً در قسمت های کیف زنانه چرم می توان دید که چرم است یا نه: پوست روی برش جمع نشده، اما چرم در آن فرو رفته است.

اغلب کسانی که در زیرزمین مجاور کیف می سازند، از چرم برای تولید دسته کیف استفاده نمی کنند، بلکه از چرم، پارچه یا جایگزین های چرمی استفاده می کنند که غیرقابل قبول است.