پارچه مبلی moscow که به دلیل آیینه ای بودن آن می توانید خود را درونش ببینید

برای بازسازی مبل خود می توانید روی آن را با پارچه مبلی moscow روکش بپوشانید. اما می توان پارچه مبلی را متری خرید و روکش کوسن ها را برای پوشاندن مبل ساخت. همچنین می‌توانید برای صندلی‌ها کوسن درست کنید یا روی صندلی راحتی بپوشانید.

پارچه ای را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود: هنگام انتخاب پارچه برای مبل خود باید به تمیز کردن آن فکر کنید. در واقع پارچه به جذب رنگ ها و مایعات معروف است.

در نتیجه لکه ها به راحتی در آن قرار می گیرند. بنابراین لازم است به فکر انتخاب مبل هایی باشید که یا با پارچه های ضد آب پوشانده شده باشد یا تحت درمان ضد لک قرار گرفته باشد. طول عمر مبل پارچه ای شما به آن بستگی دارد.

روکش مبل نخی بی نظیر مزایای زیادی دارد. نگهداری از این ماده طبیعی بسیار آسان است و به راحتی در ماشین لباسشویی تمیز می شود.

پارچه

علاوه بر این پنبه لمس نرمی را ارائه می دهد و در رنگ ها و روکش های زیادی وجود دارد. این یک پارچه همه کاره است که برای اکثر مدل های مبل مناسب است چه قابل تبدیل و چه غیر قابل تبدیل.

انتخابی عالی برای کسانی که دوست دارند مبل خود را به راحتی تمیز کنند، خانواده هایی با کودکان خردسال یا با حیوانات خانگی.

روکش مبل کتانی پاییزی باارزش و زیبا ارائه می دهد، اما نگهداری آن دشوار است. بر خلاف پنبه، کتان گرما را جذب نمی‌کند و همیشه خنک می‌ماند حتی در دل تابستان که در مناطق گرم می‌تواند استدلال محکمی باشد.

عیب اصلی آن این است که به راحتی چروک می شود و بدون لک نگه داشتن آن زمان می برد. با این حال اکثر روکش ها مانند یک ملحفه ساده قابل شستشو و اتو کشیدن با ماشین لباسشویی هستند. انتخابی عالی برای طرفداران دکوراسیون طراحان و متریال های زیبا.