پالت چوبی دست دومی که تبدیل به قایق تفریحی ملکه بریتانیا شد

نحوه اعمال پلی اورتان روی درب های داخلی بلوط به شرح زیر است.
شما می توانید لاک زدن درب چوبی قدیمی را به عنوان یک پروژه بعدازظهر یا به عنوان پروژه ای که ارزش دو یا چند روز از وقت خود را دارد انجام دهید و تفاوت بلافاصله قابل مشاهده است.

پوشش سریع لاک بدون شک ظاهر درب را بهبود می بخشد، اما یک کار تکمیلی مناسب معمولاً به آماده سازی گسترده و چندین لایه نیاز دارد. به زحمت افتادن درب و صاف کردن آن، آماده‌سازی را آسان‌تر می‌کند و اجازه می‌دهد تا لاک یکنواخت‌تر شود.

برداشتن سخت افزار به پوشاندن آن با نوار چسب ترجیح داده می شود، و شما می توانید این کار را پس از صاف کردن درب روی اسب های اره به راحتی انجام دهید.

فرآیند سنباده زدن لزوماً در صورتی که سطح را جدا کنید بیشتر درگیر می شود و ممکن است به درب آسیب بزنید برای همین می توانید سنباده زدن را بر روی پالت چوبی دست دوم امتحان کرده و سپس روی درب اجرا کنید.

برای انجام صحیح این کار، باید چندین بار با سمباده کف دست و کاغذ سنباده به تدریج ریزتر انجام دهید. یک ابزار دوار مجهز به لوازم جانبی درام سنباده، گوشه‌ها و شکاف‌های داخل قالب‌گیری را کوتاه می‌کند.

اگر روی یک روکش قدیمی لاک می زنید، سنباده نخل ضروری نیست، زیرا تمام کاری که لازم است این است که سطح را خراشیده کنید و هر پرکننده ای را که اعمال می کنید، سمباده بزنید. می توانید با کاغذ سنباده 150 گریت خراش دهید، اما ممکن است برای تراز کردن پرکننده به کاغذ 120 گریت نیاز داشته باشید.

درب

در صورتی که یک روکش قدیمی را برداشته باشید یا درب جدید و ناتمام را لاک بزنید، لکه‌دار کردن درب مناسب است و در بیرونی که در معرض آفتاب قرار می‌گیرد، محافظت بیشتری در برابر اشعه ماوراء بنفش ایجاد می‌کند.

بیشتر لکه‌ها را می‌توان با برس یا پارچه تمیز کرد و قبل از پاک کردن لکه‌های اضافی با یک پارچه خشک، باید اجازه دهید چند دقیقه به آن‌ها نفوذ کنند. با توجه به افزایش قیمت چوب کیلویی برای ساخت درب چوبی تقاضا برای ترمیم درب های چوبی قدیمی افزایش یافته است.

شاید از خود بپرسید که چگونه یک درب را با برس لاک بزنید. در واقع می توانید با قلم مو لاک بزنید یا اسپری کنید. در هر صورت، چند کت سبک بهتر از یک یا دو کت سنگین است.

خشک شدن برخی از لاک ها، به ویژه محصولات دریایی،چندین ساعت طول می کشد، بنابراین باید انتظار داشته باشید که فرآیند لاک زدن دو روز یا بیشتر طول بکشد، بسته به تعداد لایه هایی که اعمال می کنید.

همچنین برای قیمت درب چوبی ارزان می توانید به کارگاه هایی مراجعه کنید که چوب را به صورت عمده در اختیار مشتری قرار می دهند.

  • منابع:
    1. How to Strip a Fiberglass Door
  • تبلیغات: 
    1. شرح چگونگی کار کردن و ثبت نام در موتور هوندا
    2. تخمه آفتابگردان محبوب کشاورزان در آفریقا
    3. حساسیت تخمه آفتابگردان در بدن انسان
    4. نتایج تحقیقات دانشمندان بر روی مغز گردو