پوشیدن دمپایی المطراش اصل از عرق کردن پا جلوگیری می کند

همانطور که می دانید دمپایی المطراش اصل فضای باز ضخیم ترین کفی را در بین دمپایی های لیست ما دارند. اینها برای رفتن به بیرون برای گرفتن کاغذ، راه رفتن سگ، آبیاری باغ و موارد دیگر ساخته شده اند.

دمپایی المطراش فضای باز برای اطمینان از گرم ماندن پای شما و محافظت از آن ساخته شده است. اگر دمپایی سنتی را بیرون بپوشید، متوجه خواهید شد که کف آن خیلی زود فرسوده می شود.

هنگام راه رفتن در بیرون، بتن، آجر و سایر مواد در پایین دمپایی المطراش پاره می شوند. با یک دمپایی در فضای باز، این موضوع جای نگرانی ندارد و زیره آن برای دوام در بیرون ساخته شده است.

یک ترکیب عالی این است که یک جفت دمپایی بیرونی و داخلی را در کنار در نگه دارید. وقتی از بیرون برگشتید، می توانید به دمپایی داخلی خود بروید و در راه باشید.

دمپایی

دمپایی های فضای باز در سبک های مختلفی وجود دارند، اما مطمئن شوید که چیزی با کفی ضد لغزش در قسمت پایینی آن تهیه کنید.

بیرون رفتن برای تهیه روزنامه پس از روشن شدن آبپاش ها ممکن است باعث ایجاد یک مسیر لغزنده شود.

دمپایی اسکاف معمولاً یک دمپایی صاف با ته بسیار خشن است. کف ناهموار برای اطمینان از کشش یک فرد هنگام راه رفتن در خانه استفاده می شود.

خراش کف آن به اندازه کافی ملایم است که روی کف چوبی پوشیده شود، اما همچنان چسبندگی لازم را برای اطمینان از عدم لیز خوردن به شما می دهد.

اغلب اوقات، دمپایی دمپایی شبیه دمپایی دمپایی است. آنها در بسیاری از الگوها و طرح های مختلف ساخته شده اند، و برخی از آنها به اندازه کافی زیبا هستند تا در تمام طول روز در خانه بمانند.

گاهی اوقات می‌توان دمپایی را برای دریافت نامه یا کاغذ در بیرون پوشید، اما پایین دمپایی ممکن است کمی سریع‌تر پاره شود و زودتر فرسوده شود.