کاربرد مایع ظرفشویی خاکستر گلیسیرینه در رنگ های ساختمانی

برای شستن استیل ضد زنگ از یک پارچه میکروفیبر آغشته به مایع ظرفشویی خاکستر گلیسیرینه و یک لیتر آب داغ استفاده کنید. بر روی هر نقطه یا لکه در قسمت های کوچک، به همراه دانه ها بمالید، سپس با آب تمیز بشویید و با یک پارچه نرم خشک کنید.

می‌توانید از یک حرکت دایره‌ای برای ظروف یا سینک‌های استیل ضد زنگ استفاده کنید تا خراش‌ها را از بین ببرید یا مواد غذایی گیر کرده را پاک کنید.

کاربرد مایع ظرفشویی در حمام و وان: می‌توانید وان را بدون کمردرد با استفاده از دو وسیله خانگی تمیز کنید: صابون ظرفشویی و جارو.

ابتدا مقدار زیادی صابون را در اطراف وان بریزید، سپس جارو را مرطوب کرده و اطراف وان را بشویید. در نهایت، کثیفی را بشویید. اگر جارو در دسترس ندارید، یک برس اسکراب نیز به همین خوبی کار خواهد کرد (اگرچه خم شدن و فشار بیشتری در پشت وجود دارد).

مایع

توالت: پس از شستشوی وان ممکن است به توالت نیز بپردازید. می توانید با مخلوطی از صابون ظرفشویی جوش شیرین و آب (یک چهارم فنجان از هر کدام کافی است) به یک کاسه گازدار برسید.

محلول را داخل کاسه توالت بریزید، هم بزنید و بگذارید یک شب بماند. سپس، کمی اسکراب به آن بدهید و هر گونه باقیمانده آن را صبح بشویید.

استفاده از مایع ظرفشویی در سراسر خانه: در کنار آشپزخانه و حمام، استفاده از مایع ظرفشویی وجود دارد که می توانید در تمام خانه خود یه راحتی استفاده کنید.

پنجره ها: سطوح شیشه ای مانند پنجره ها، آینه ها و میزها با تجمع گرد و غبار یا کثیفی می توانند با کمی صابون ظرفشویی دوباره بدرخشند. چند قطره مایع ظرفشویی را در آب گرم مخلوط کرده و با یک اسفنج بدون خش روی لیوان بمالید. صابون را با آب بشویید و مثل همیشه به تمیز کردن ادامه دهید.