کارخانه تولید زغال صادراتی کبابی

حتما همه شما با زغال آشنا هستید. ماده ای سیاه رنگ و کوچک که برای افروختن آتش از آن استفاده می شود. اما شاید برخی از شما روش ساخت و متریال های مورد استفاده در تولید زغال را ندانید. باید بگویم که به طور کلی دو نوع زغال وجود دارد. زغال طبیعی و زغال مصنوعی یا چینی.

مطمئنا زغال طبیعی بهترین نوع این مواد است. کارخانه های تولید کننده این مواد، انواع زغال صادراتی کبابی را تولید و به بازار های مصرف ارسال می کنند.

کارخانه تولید زغال صادراتی کبابی

بدون گاز بودن زغال کبابی

بدون گاز بودن زغال کبابی همانطور که گفتم، زغال به دو دسته کلی طبیعی و یا مصنوعی تقسیم می شود. زغال طبیعی از مواد طبیعی موجود در محیط بدست می آید. مانند چوب و شاخه درختان، استخوان های حیوانات و انواع سنگ های معدنی.

این مواد برای اینکه تبدیل به زغال شوند، باید حرارت ببینند و بسوزند، تا تمامی مواد موجود در ترکیبات آن ها، بخصوص آب های میان بافتیشان از بین برود و تنها عنصر کربن باقی بماند. به همین دلیل است که این ماده به رنگ سیاه دیده می شود و حالتی چروکیده و خشک دارد.

اما زغال های مصنوعی، فشرده و یا چینی را با ترکیب کردن چند ماده مختلف که از خاک اره و کاه و یک سری مواد شیمیایی تشکیل شده است، بدست می آورند. هر یک از انواع زغال برای یک منظور مورد استفاده قرار می گیرند و ویژگی های خاص خود را دارند.

زغالی که برای پختن کباب استفاده می شود، باید شعله های یکنواخت تولید کرده و خاموشی نداشته باشد. به علاوه بدون گاز بودن زغال های کبابی یکی از مهم ترین ویژگی های آنهاست که حتما باید در هنگام خرید محصول در نظر بگیرید.

نمایندگی خرید زغال صادراتی کبابی

نمایندگی خرید زغال صادراتی کبابی امروزه خیلی از مردم ترجیح میدهند، همچون سالیان دور، به جای استفاده از گاز برای بر افروختن آتش از زغال استفاده کنند. دلیل آن هم سالم و بی خطر بودن زغال می باشد.

زغال های تولید شده در ایران، یکی از با کیفیت ترین و بهترین انواع موجود در دنیا هستند. بخصوص زغال بدست آمده از چوب درختان مرکباتی چون لیمو. به همین دلیل این محصولات از کشور ما به سایر نقاط دنیا ارسال شده و در بازار های بین المللی به فروش می رسند.

اگر قصد خرید زغال صادراتی کبابی یا قلیانی را دارید، می توانید به دفاتر و نمایندگی های مجاز و رسمی پخش آن ها در کشور مراجعه کنید. با به بکار گیری بستر فضای مجازی نیز می توانید محصول مورد نظر خود را از راه دور و بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل سفارش داده و خریداری نمایید.