کاپشن چرم مردانه زیپ کج که راننده ای را از مرگ نجات داد

در میان تمام لباس‌های مردانه کاپشن چرم مردانه زیپ کج جذاب‌ترین و شیک‌ترین حالت را به نمایش می‌گذارند. این می تواند حس استایل و مد را تقریبا به هر ظاهری اضافه کند و توسط خانم ها و افراد در هر سنی قابل پوشیدن است.

این یک انتخاب عالی برای لباس است که شما را شیک نشان می دهد و حال و هوای خاصی به شما می دهد.

علاوه بر این، این نوع کاپشن ها شما را گرم نگه می دارند شما را در برابر آب و هوای نامساعد محافظت می کنند و در صورت نگهداری و مراقبت مناسب می توانند سال ها دوام بیاورند.

داشتن یک کاپشن چرمی در کمد لباس شما فرصتی است که نباید از دست بدهید. اما از آنجایی که انواع مختلفی از کاپشن های چرمی در بازار موجود است، انتخاب یکی از آنها ممکن است دشوار باشد.

انواع کاپشن چرم:
انواع مختلفی از کاپشن ها در رنگ ها، جنس ها، مواد و غیره متفاوت است. از بین همه، ما چند نوع محبوب را انتخاب کرده و آنها را در زیر فهرست کرده ایم.

کاپشن

کاپشن دوچرخه سوار: کاپشن دوچرخه سواری که به نام کاپشن نامتقارن نیز شناخته می شود، یک کاپشن برش خورده است که برش مستقیم دارد.

دارای یقه های چرمی یقه ای است که دکمه ها و میخ هایی برای طراحی به آن وصل شده است. این کاپشن ها همچنین دارای زیپ های نامتقارن در سراسر آن است. طراحی شده، عمدتا برای دوچرخه سواران، غیر دوچرخه سواران نیز می توانند این کاپشن ها را بپوشند.

دوچرخه‌سواران معمولاً اینها را برای محافظت در برابر تصادفات دوچرخه سواری می‌پوشند زیرا بسیار ضخیم و بادوام هستند. این یکی از نمادین ترین گزینه های کاپشن چرم است و بیشتر در رنگ مشکی مورد تقاضا است.

کاپشن فیلد: مردان کاپشن نظامی در اصل الهام بخش کاپشن صحرایی بودند. این یک کاپشن چرمی همه کاره با چهار جیب در جلو است که شامل یک جیب سینه زاویه دار با گل میخ پرس است.

این کاپشن در رنگ های دیگر نیز موجود است، این کاپشن دارای زیپ بسته شده برای جلوگیری از باد و کمربند تونال در قسمت کمر است. این یک کاپشن بسیار سبک وزن است که در رنگ قهوه ای بسیار مورد تقاضا است.