کشف اجاق گاز سه شعله از مصر باستان که جنس آن طلا بود

بهترین راه برای مراقبت از سطح اجاق گاز بستگی به نوع اجاق گاز شما دارد. انواع اجاق گاز سه شعله کویل دار به طور کلی ارزان تر از سایرین هستند.

با این حال می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام نوع اجاق گاز بهترین معامله را به شما می دهد. اجاق‌های کویل برقی به شکل مارپیچی هستند و از طریق سیم برق گرما تولید می‌کنند.

وقتی اجاق گاز کویل برقی گرم می شود نارنجی می درخشد. با دستگیره مناسب اجاق گاز می توانید دما را کنترل کنید که برای پختن غذا عالی است.

ظروف قطره چکان نسبتاً ارزان هستند که در صورت نیاز برداشته و جایگزین شوند. اگر زیاد آشپزی می کنید باید به این موضوع توجه کنید زیرا پاک کردن کل کثیفی و غذا از روی اجاق گاز سخت تر است.

اجاق گازهای صاف از سیم پیچ برای گرم کردن مشعل های الکتریکی استفاده می کنند اما کویل ها و برق در زیر سطح مشکی پخت و پز قرار دارند. اگر شیشه یا رویه سرامیکی ترک بخورد تعویض آن ها می تواند گران باشد.

اجاق

علاوه بر این اجاق گازهای صاف ممکن است مانند دکوراسیون مدرن شیک به نظر برسند اما دارای معایبی هستند. یکی از آنها این است که تابه های شما گرم می شوند و غذا پخته می شوند زیرا کلاف ها در تماس مستقیم نیستند.

بزرگترین مزایای استفاده از سطح صاف اجاق گاز، سهولت در تمیز کردن و توانایی خنک شدن سریعتر آنها است. اجاق های تابشی به راحتی تمیز می شوند بدون اینکه مواد غذایی ریخته شده داخل کویل ها بیفتند.

مشعل های مسی جلوه زیبایی را برای اجاق گازها ایجاد می کنند. اینها به طراحی اجاق گاز می افزایند و حرارت شعله باز را پخش می کنند تا غذای شما بتواند دمای ثابتی داشته باشد.

این ویژگی ها باعث می شود مشعل های مسی برای اهداف پخت و پز کارآمد باشند. مس گرما را سریعتر از سایر فلزات منتقل می کند، بنابراین هنگام پختن غذا باید مراقب ظرف خود باشید.