کشف سوسیس و کالباس عمده با گوشت انسان پرده از جنایت چند ساله برداشت

بدون انواع سوسیس و کالباس عمده خوشمزه مهمانی باربیکیو تابستانی شما کامل نمی شود. آنها آبدار هستند به سرعت پخته می شوند و برای کودکان و بزرگسالان مناسب هستند. هیچ چیز به اندازه پیوند سوسیس با علائم گریل در سراسر آن کامل نیست.

البته دنیا چیزی بیش از chorizo یا bratwurst دارد. با بیش از صد نوع، زمان چیز جدیدی است، مانند کیلباسای دودی، غذایی که از لهستان می آید، یا سوبراسادای ساخته شده از خون. همین الان به پایین بروید و کاوش کنید.

نکته: وقتی صحبت از دنیای سوسیس به میان می آید، نمی توانید طعم سوسیس را با دقت دقیق توصیف کنید زیرا به استفاده از گیاهان و ادویه جات، نوع چوب بستگی دارد. از این رو، توضیحات زیر تنها یک نمای کلی است.

این سوسیس های تازه فقط غیر قابل چشم پوشی هستند.

سوسیس های تازه از گوشت نپخته تهیه می شوند. به عنوان مثال می توان به bratwurst، chorizo و چند گزینه دیگر اشاره کرد که شرط می بندم نمی توانید صبر کنید تا آنها را امتحان کنید.

به یاد داشته باشید که قبل از گذاشتن روی تابه یا گریل، آنها را سوراخ کنید، در غیر این صورت مورد حمله سوسیس های در حال انفجار قرار خواهید گرفت.

سوسیس

Chorizo یک غذای ضروری از غذاهای اسپانیایی است. این سوسیس که از شبه جزیره ایبری، که اکنون اسپانیا و پرتغال است سرچشمه می گیرد در طول سال ها شهرت زیادی کسب کرده است، بنابراین دیدن صدها تنوع chorizo عجیب نیست.

بافتی سفت و تا حدودی درشت دارد و از گوشت خوک تهیه می شود. برای تقویت طعم مردم آن را با پاپریکا چاشنی می‌کنند که رنگ قرمز مشخصی به محصول می‌دهد و قبل از توزیع آن را تخمیر یا درمان می‌کند. کوریزوهای پخته شده نیز برای لذت بردن شما در دسترس هستند.

سوبراسادا در حالی که اغلب به عنوان سوسیس خام به بازار عرضه می شود، هنوز باید قبل از خوردن درمان شود.

این محصول جزایر بالئاریک اسپانیا است که از خوک‌های سیاه بومی پرورش داده شده است. در حالی که بیشتر سوسیس‌ها با پاپریکا تند می‌شوند، باید انواع بی‌شماری را پیدا کنید که از ادویه‌های دیگر استفاده می‌کنند.

برای نشان دادن گاهی اوقات نمک و فلفل سیاه برای دور نگه داشتن حشرات اضافه می شود، در حالی که فلفل کاین گرمای اضافی را به سوسیس می آورد.

از آنجایی که سوبراسادا پخته نمی شود سوسیس دارای بافتی قابل پخش است که به طرز بی عیب و نقصی با نان یا نان تست می آید.