کشف کمربند چرم مارال عتیقه ای در مزرعه ذرت صاحبش را پولدار کرد

زنان کمربند را به دو روش متمایز می پوشند. به عنوان کمربند چرم مارال برای بستن لباس های گشاد، یا به عنوان کمربند استاندارد برای بالا نگه داشتن شلوار یا دامن.

کمربندهای استاندارد زنانه مشابه کمربندهای مردانه ساخته می شوند، اما ممکن است کمی نازک تر یا ظریف تر باشند.

کمربندهای کمر زنانه معمولاً برای راحتی از چرم نازک‌تر و نرم‌تر ساخته می‌شوند. کمربندهای چرمی زنانه در رنگ‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی موجود هستند و می‌توان آن‌ها را در سبک‌های تزئین شده پیدا کرد.

کمربندهای چرم اصل ساخت آمریکا: در حالی که بسیاری از خرده فروشان در ایالات متحده تولید می کنند، بهترین راه برای اطمینان از اینکه کمربند چرمی در ایالات متحده ساخته شده است، سفارش یک کمربند سفارشی از یک صنعتگر چرم در داخل کشور است.

حمایت از کسب و کارهای کوچک چرمی یک کمربند چرمی زیبا و دست ساز تولید داخلی را تضمین می کند.

بهترین راه برای اطمینان از اینکه کمربند چرمی در ایالات متحده ساخته شده است، سفارش یک کمربند سفارشی از یک صنعتگر چرم در داخل کشور است.

کمربند مردانه برای شلوار جین: کمربندهای روزمره مردانه معمولاً برای پوشیدن با شلوار جین ساخته می شوند. این کمربندها معمولاً از چرم تمام دانه ساخته می‌شوند تا در برابر اصطکاک ثابتی که کمربند با مالش روی جین در طول روز در معرض آن قرار می‌گیرد، مقاومت کند.

انتخاب کمربند ساخته شده از چرم ضخیم برای یافتن کمربند چرمی مناسب برای پوشیدن با شلوار جین ضروری است.

کمربند چرم اصل زنانه: کمربندهای چرم طبیعی زنانه بسیار متنوع تر از کمربندهای مردانه هستند.

خانم‌ها به دو صورت کمربند می‌بندند: در حالت استاندارد با شلوار، و در قسمت کمر برای بستن لباس‌های گشاد. این موارد به انواع مختلف چرم نیاز دارند  چرم اصل ضخیم تر است و برای کمربندهای استاندارد بهترین است.

چرم دست ساز وسیله ای زیبا و سنتی برای تزیین چرم اصل است. ابزار دستی از ابزارهای مخصوص برای برش چرم استفاده می کند و طرح هایی با بافت زیبا ایجاد می کند.

ابزار دستی یک روش محبوب برای تزیین کمربندهای غربی است، زیرا به طور سنتی برای نشان دادن سبک سفارشی بدون استفاده از هرگونه تزیینات فلزی خطرناک بالقوه انجام می شد.