کودکی که لوله و اتصالات ساختمانی را اسباب بازی خود می دانست

لوله های پلی بوتیلن: لوله و اتصالات ساختمانی پلی بوتیلن یا لوله های PB، در اواخر دهه 70 تا اواسط دهه 90 یک انتخاب محبوب برای لوله کشی بودند.

پلی بوتیلن نوعی رزین پلاستیکی است که به عنوان “آینده نگر” و ایده آل برای جایگزینی مس دیده می شود.

به علاوه، آنها ارزان بودند! با گذشت زمان، لوله های PB محبوبیت خود را از دست دادند زیرا در نهایت مستعد نشت در اتصالات بودند.

لوله های پلی بوتیلن با چگالی بالا: لوله های پلی بوتیلن با چگالی بالا که به لوله های HDPE نیز معروف هستند به دلیل محدودیت های لوله کشی پلی بوتیلن وارد صحنه شدند.

HDPE به دلیل دوام و قابلیت مقاومت در برابر خوردگی برای انواع کاربردهای لوله کشی کار می کند.

لوله های آهن سیاه: لوله‌های آهنی سیاه، اگرچه قرار نبود در کاربردهای لوله‌کشی مورد استفاده قرار گیرند، زمانی یکی از مواد لوله‌کشی محبوب برای تامین آب بودند.

امروزه می دانیم که آنها فقط باید برای انتقال گاز طبیعی یا پروپان استفاده شوند. آهن سیاه همچنین یک انتخاب محبوب برای سیستم های اسپرینکلر آتش نشانی است زیرا به ویژه در مقاومت در برابر گرمای شدید موثر است.

این وبلاگ به گونه ای طراحی شده است که شما را با انواع مختلف لوله های لوله کشی که در دسترس شما هستند آشنا کند.

با این حال، درک این نکته مهم است که قوانینی در مورد لوله های لوله کشی کالیفرنیا نیز وجود دارد. اگر به یک پروژه DIY فکر می کنید، درک آنها مهم است.

اگر به دنبال لوله کشی هستید که بتواند بهترین انواع لوله های لوله کشی را برای خانه شما توصیه کند یا لوله های لوله کشی موجود را جایگزین کند، به دنبال لوله کشی اکسپرس و تخلیه در ساکرامنتو نباشید.

ما مطمئن خواهیم شد که شما لوله هایی دارید که مطابق با کد هستند و برای وضعیت لوله کشی مسکونی (یا تجاری) شما بهترین هستند.