یک پیاله عسل کوهی سبلان در اتاقتان بگذارید تا از انرژی های منفی دور بمانید

عسل کوهی سبلان سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد
عسل خام به عنوان یک غذای پری بیوتیک شناخته می شود، به این معنی که می تواند باکتری های خوب موجود در روده شما را تغذیه کند.

همچنین ممکن است دارویی برای سوء هاضمه و زخم معده باشد که سال هاست در طب عامیانه از آن استفاده می شود.

خواص ضد باکتریایی، عسل را با باکتری هلیکوباکتر پیلوری (H. pylori) که عامل ایجاد زخم معده شناخته شده است، مناسب می کند.

سطح گلوکز خون را کنترل می کند: با وجود اینکه عسل از گلوکز و فروکتوز تشکیل شده است، شاخص گلیسمی (GI) نسبتاً پایینی دارد.

در نتیجه، در مقایسه با شکر تصفیه شده، عسل می تواند غذاها را بدون افزایش سطح قند خون شیرین کند. به همین دلیل، افراد مبتلا به دیابت نوع 2 ممکن است بتوانند از آن لذت ببرند.

به دفع بیماری ها کمک می کند: فیتونوترینت های موجود در عسل که به قدرت آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی آن کمک می کند، همچنین می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند.

علاوه بر این، از آنجایی که استرس اکسیداتیو و التهاب می تواند به بیماری های قلبی عروقی و سرطان کمک کند، عسل به طور فعال به بدن شما کمک می کند تا از بیماری قلبی و سرطان جلوگیری کند.

علاوه بر تمام فواید خوردن عسل، می توان از انواع خاصی در درمان های موضعی استفاده کرد. باور کنید یا نه، عسل مانوکا یک درمان تایید شده توسط FDA برای پانسمان زخم است. شناخته شده است که باعث بازسازی سریعتر بافت می شود و احتمال عفونت را کاهش می دهد.

با اسنک های عالی از قدرت عسل در رژیم غذایی خود استفاده کنید؛ ما همه چیز عسل را دوست داریم – از توانایی های آنتی اکسیدانی آن گرفته تا نقش آن به عنوان یک شیرین کننده و نگهدارنده طبیعی خوشمزه.

به همین دلیل است که شما عسل خالص و ارگانیک را در همه کافه‌های Perfect Bar، فنجان‌های کره بادام‌زمینی یخچالی و اندازه اسنک ما پیدا خواهید کرد.

اگر می خواهید کمی بیشتر عسل را در رژیم غذایی خود بگنجانید و از مزایای سلامتی آن بهره مند شوید، امروز یکی از این میان وعده های پروتئینی کامل را امتحان کنید!