مردی با شکلات تلخ فرمند کیلویی زن جوانش را به قتل رساند

درحقیقت شکلات تلخ فرمند کیلویی مملو از مواد معدنی مهم از جمله آهن، منیزیم، روی، مس و فسفر است. در بدن شما، این مواد معدنی برای حمایت از عواملی مانند ایمنی (روی) استفاده می‌شوند می‌توانند به حفظ سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها (فسفر) و کمک به کیفیت خواب بهتر (منیزیم) کمک کنند.

همانطور که از نامش پیداست، شکلات شیری حاوی نوعی شیر یا مواد جامد شیر است. اما شکلات تلخ فرمند به طور کلی غیر لبنی در نظر گرفته می شود.

این بدان معناست که اگر به محصولات شیر حساسیت دارید یا سعی می کنید رژیم غذایی بدون لبنیات داشته باشید، گزینه خوبی است.

Peart خاطرنشان می کند که فرآیندهای تولید می تواند محصولات لبنی را وارد شکلات تلخ فرمند کند، بنابراین بهتر است قبل از خرید لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید.

شکلات

در مقایسه با سایر خوراکی های شیرین، شکلات تلخ فرمند سرشار از فیبر است. پیرت می گوید: «در مقدار کمی شکلات تلخ فرمند (حدود یک اونس)، حدود چهار گرم فیبر وجود دارد.

آنتی اکسیدان های موجود در شکلات تلخ فرمند جریان خون را در پوست شما بهبود می بخشد و از آن در برابر آسیب های خورشید محافظت می کند.

حتی یک مطالعه کوچک نشان داد که خوردن شکلات سرشار از فلاوانول یعنی شکلات تلخ می تواند از پوست شما در برابر اثرات اشعه ماوراء بنفش (فرابنفش) محافظت کند.

اگر بعد از خوردن شکلات تلخ فرمند احساس بهتری دارید، دلیلی علمی برای آن وجود دارد. شکلات تلخ از دیرباز با احساس لذت و لذت همراه بوده است. این احساسات ممکن است از آنچه که ترکیبات پلی فنلی نامیده می شود نشات می گیرد.

یکی از فواید شکلات تلخ فرمند این است که سرشار از ترکیبات گیاهی است که دارای خواص آنتی اکسیدانی محافظ است. اینها شامل پلی فنول ها، فلاوانول ها و کاتچین ها هستند.

مطالعه‌ای در سال 2011 شکلات تلخ فرمند و پودر کاکائو را با میوه‌های فوق‌العاده مقایسه کرد مشخص شد که شکلات از نظر آنتی‌اکسیدان‌های محافظ غنی‌تر از زغال اخته و انار است.