مردی با فروش کشمش آفتابی عمده صاحب اتومبیلی شد

به طور کلی و زمانی که مردم کشمش آفتابی عمده را در حد اعتدال مصرف کنند، کشمش یک غذای سالم و خوشمزه برای افزودن به رژیم غذایی است. کشمش آفتابی عمده منبع خوبی از مواد مغذی ضروری، مواد معدنی و انرژی به شکل کالری و قند است.

کشمش آفتابی عمده خود یک میان وعده سریع و ساده در طول روز درست می کند. مردم می توانند از آنها به عنوان رویه ماست یا غلات استفاده کنند و همچنین می توانند آنها را در بسیاری از محصولات دیگر مانند محصولات پخته شده، مخلوط دنباله دار و گرانولا بگنجانند.

کشمش آفتابی عمده می تواند به هضم غذا کمک کند و با سلول های سرطانی مبارزه کند. کشمش می تواند یک مکمل مفید و مفید برای رژیم غذایی باشد.

به هضم غذا کمک می کند: کشمش آفتابی عمده ممکن است یک راه ساده برای کمک به حفظ سلامت دستگاه گوارش باشد. کشمش حاوی فیبرهای محلول مفیدی است که بدن را به مدفوع می بخشد و به عبور آن از روده کمک می کند. این ممکن است به بهبود هضم و ترویج منظم کمک کند.

جلوگیری از کم خونی: کشمش ممکن است در پیشگیری از کم خونی نقش داشته باشد. آنها حاوی مقادیر خوبی از آهن، مس و ویتامین هایی هستند که برای ساخت گلبول های قرمز خون و حمل اکسیژن در سراسر بدن ضروری هستند.

کشمش

از اسیدیته زیاد جلوگیری کنید: کشمش آفتابی عمده حاوی مقادیر قابل توجهی مواد معدنی مفید مانند آهن، مس، منیزیم و پتاسیم است. اینها مواد معدنی قلیایی یا اساسی در مقیاس pH هستند و ممکن است به تعادل سطح اسیدیته در معده کمک کنند.

ریسک کمتر عوامل خطر بیماری قلبی: مطالعه‌ای که در Postgraduate Medicine Trusted Source ارسال شد، اشاره کرد که خوردن منظم کشمش آفتابی عمده ممکن است در مقایسه با سایر میان‌وعده‌ها به کاهش عوامل خطر قلبی عروقی مانند فشار خون کمک کند.

این به این دلیل است که کشمش آفتابی عمده یک غذای کم سدیم است که همچنین حاوی منبع خوبی از پتاسیم است که به آرامش رگ‌های خونی کمک می‌کند. مبارزه با سلول های سرطانی:کشمش آفتابی عمده همچنین منبع خوبی از ترکیبات آنتی اکسیدانی است.

آنتی اکسیدان های غذایی ضروری هستند، زیرا ممکن است از بدن در برابر آسیب اکسیداتیو و رادیکال های آزاد محافظت کنند. آسیب اکسیداتیو و رادیکال های آزاد از عوامل خطر در بسیاری از انواع سرطان، رشد تومور و پیری هستند.