کلوچه فومن کیلویی رشد تومورهای سرطانی را کاهش می دهد

در مورد کلوچه فومن کیلویی چیزی برای دوست نداشتن وجود ندارد. کوکی‌ها چه جویدنی، ترد، مملو از افزودنی‌ها یا نسبتاً ساده باشند، کوکی‌ها محبوبیت جهانی دارند.

اما چه یک خبره کلوچه فومن باشید یا به موارد مورد علاقه امتحان شده خود پایبند باشید، احتمالاً هر نوع کلوچه فومن را در آنجا نچشیده اید. به همین دلیل است که ما 50 نوع کوکی مختلف را جمع آوری کرده ایم که باید حداقل یک بار امتحان کنید.

توت فرنگی شکلاتی سفید: این کلوچه فومن ها دو ماده مورد علاقه را با هم ترکیب می کنند: شکلات سفید و توت فرنگی. آنها کاملاً شیرین و جویدنی با لقمه های سرگرم کننده از تکه های توت فرنگی خشک و چیپس های شکلات سفید هستند.

شیرینی نیمه شیرین آناناس: این کلوچه فومن ها مملو از تکه‌های آناناس شیرین و چیپس‌های شکلاتی نیمه‌شیرین هستند تا یک خوراکی استوایی دو برابر دلپذیرتر به شما ارائه دهند. آنها شیرین، جویدنی و کاملاً خوشمزه هستند.

کلوجه

کلوچه فومن های چیپس شکلاتی جویدنی: شما نمی توانید با کلوچه شکلاتی کلاسیک اشتباه کنید. این دستور شامل کره ذوب شده، شکر قهوه ای بیشتر از شکر سفید، و زرده تخم مرغ اضافی برای بافت جویدنی و تکه های بزرگ شکلات برای طعم دلپذیر است.

شیرینی های شکری: این شیرینی های قندی سریع و آسان فقط به سه ماده نیاز دارند که احتمالاً در خانه دارید: کره، شکر، آرد و وانیل. آنها شیرین و کره ای هستند و می توان آنها را با آبپاش های رنگین کمانی یا غیر پریل پوشانید.

کلوچه فومن آجیلی ماکادامیا شکلاتی سفید: این کلوچه ها دارای مراکز نرم و جویدنی با لبه های کمی ترد هستند. یک زرده تخم مرغ اضافی جویدن را فراهم می کند، در حالی که چیپس های شکلات سفید و آجیل ماکادمیا طعم نهایی را ارائه می دهند.

شکوفه های کره بادام زمینی: این کلوچه ها که با یک وعده انبوه کره بادام‌زمینی درست شده‌اند، کاملاً نرم هستند و روی آن‌ها بوسه‌های Hershey یا فنجان‌های کره بادام‌زمینی قرار می‌گیرند. نکته حرفه‌ای: برای اطمینان از اینکه کیس‌ها واقعاً به کوکی‌ها می‌چسبند و شکلشان را حفظ می‌کنند، کافی است در حین درست کردن کوکی‌ها، آن‌ها را در فریزر قرار دهید.